Sep 7, 2008

.rindu

Selamat siang semua.

Saya gelak, saya marah dan saya menangis bila lihat video ini.




Saya rindu Encik Ariffin

4 journeyed together:

Adexx Boxx said...

jangan kata hg aku pun teriak....

teriak sebab mak aku tak simpan macam tue last2 aku kena pinjam dekat PTPTPN yang lebih ALONG dari along....

nasib dia tak simbah cat merah kat rumah aku...

siggplus said...

hahaha..
bkan ptptn la..
tiputipu-n...
pinjam ptptn aku rs mcm pinjam along je..
xda bezanye

Adexx Boxx said...

Betul tue...tension tul...dah la bulan2 kena bayaq..tue tak termasuk duit pekhidmatan tiap2 bulan...Klu macam nie sampai bila aku nak kaya...

Hukhukhuk...dosa tul!! pinjam kena jugak bayar!!

siggplus said...

tau xpe..
sbb tu la graduan uni semua dah tua-tua still pakai kereta nasional..
sakit jiwa bayar diorang balik..
agak2 boleh tak kalau repot polis pasal pinjam duit mcm wan nor azlin tuh?haha