Sep 4, 2008

.mengidam

Selamat siang semua.

Aku mengidam macam-macam sepanjang bulan puasa ni. Tapi dalam banyak-banyak makanan dan dah berapa hari puasa ni aku masih belum mengidam laksa. Adakah laksa tidak lagi sebati dengan jiwa aku?

Ni beberapa menu yang aku mengidam dan pasti beli esok, jika aku puasa. :D

1. Tepung bungkus.
2. Kuih bulat warna hijau hingus yang ada bubuh ayam or daging di dalam. Aku tak tau nama dia.
3. Rojak Pasembor.
4. Murtabak.
5. Karipap yang besar.

Di bulan puasa aku selalu mengidam kuih. Tapi kalau bukan bulan puasa aku paling liat nak makan kuih. Ada siapa mahu bawa aku ke bazaar ramadhan dan belanja aku?

Silakan.

4 journeyed together:

cempaka.ism said...

aku rasa laksa tu kurang sebati dengan selera pada bulan ramadhan.

#yang no 2 tu kan, org panggil kuih cara berlauk.

siggplus said...

maybe la..tapi mcm dulu2 aku slalu je mkn laksa..faveret!heh

owh kuih cara eyh? dlu aku ingt tp dh lupa..hee

cempaka.ism said...

tetibe aku rasa, besok nak makan laksa!

haha

siggplus said...

saje je kan nak wat aku jeles..
laksa kegemaran weh..
kecur dh air liur ni
haha