Sep 6, 2008

.bah

Selamat siang semua.

Tadi aku ada test. Boleh tahan la susah. Aku banyak meniru tadi. Agak-agak kalau meniru bulan puasa, batal tak?
Lepas test ada kelas. Tido saje dalam kelas. Mengantuk beb kelas sejuk-sejuk dalam aircond ni. Tambah-tambah pulak hujan dan semalam aku tidur beberapa jam je.

Balik rumah, bilik banjir. Habis bilik ada lopak-lopak air. Tilam dan bantal basah. Pukimak betoi.
Aku cari punca mana air datang tapi tak ada. Pelik

Tingkat 10 macam tingkat bawah je. Fuck ah!

Housemate aku tengok dan sempat lagi perli aku kata banjir sebab setan-setan dalam bilik ni yang kencing.

Mari aku kencing dekat muka kamu.

4 journeyed together:

Perempuan Kalis Peluru said...

"Balik rumah, bilik banjir. Habis bilik ada lopak-lopak air. Tilam dan bantal basah. Pukimak betoi."

?????

meniru dah kurang pahala posa...hehehe...

klu mencarut????

:-)

siggplus said...

mencarut sebab x jumpa punca air dtg..tgk2 basah je..tadi dh lap kering, lama ckit dah penuh blk..
sape x ngamok..hee

abah said...

meniru itu indah..tika otak sedang membeku kelaparan disapa angin ekon...keskeskes...osmet ko kejam. Ko baling jer ngan air tin cap rimau ...*ops

siggplus said...

meniru itu penting kan?haha
baling?aku sumbat dalam mulut..biar diam ckit..haha