Sep 14, 2008

.kembali

Selamat siang semua.

Hari ni hari kurang produktif aku. Mungkin semen-semen senyawa aku tidur hari ni. Atau mungkin aku malas untuk berfikir hari ni. Atau mungkin satu blog yang best sudah terkubur.

Aku tak suka macam ni.

Tapi yang pasti hari ni, dia kembali. Adakah ianya akan jadi seperti dahulu kala? Itu terpulang pada kedua-duanya. Yang pasti, aku mahu. Aku suka macam itu. Macam dahulu kala. Kalau dia ibarat mercun, aku nak bunga api besi jenama Black Cat. Aku tak mahu bunga api belang-belang yang sekarang ini makin kerap meletup bila terbakar. Belerang lebih, baru kick?

Hilang tangan, baru kick.

7 journeyed together:

Tijah said...

perenggan atas agak terang, yg bawah tu apa pulak?

siggplus said...

rahsia..
hanya orang yang tau pasal tu faham..dan dia tau siapa dia

Anonymous said...

Aku tahuuuu sangat² siapa dier yg ko maksud kan!!!!

Wahh..kenapa secara tiba-tiba??????

Kalao ko jumper link yang enak itu, ko paskan kat aku yek...

Adexx Boxx said...

siggplus : hg mmg mie....mendebarkan jiwa punya blog hg suka..nnt aku buat satu kat hg noooo...

hehehehe

siggplus said...

abah : bagus kalau tau..diam2 je la k..hee..
erm link enak?link apa?

pkp: err sila asingkan nama aku di ym dan di blog yeah..
aku mahu anonymous macam marjerin..hehe..
aku blaja ayat2 dewa dewi pon dari ang kan..hee

Anonymous said...

Blogger siggplus said...

aku selama ni silent reader..
pembalasan tuhan, jadilah jantan..
nak komen, sila tinggalkan nama rujukan..
berani cakap tapi penakot kat consequences dia..

aku doakan semuanya selamat ok bro..
teman sama2 orang peghok!
teman sokong mike

September 14, 2008 5:13 PM

Ko ni cakap orang..ko anonimus rupanya..


Ko pun persenda sumpah al quran macam si lucius maximus gay?

Ko jangan main, doa orang yang dizalimi macam saiful tu senang dimakbul tuhan.

Tunggu saja pembalasan tuhan. Percayalah....

siggplus said...

aku anonymous?tidak sama sekali..
kalau mahu jumpa, mari kita jumpa..
aku tidak takut dengan orang macam kau..
berani bagitau la hang punya blog name..

sumpah saiful?hang pasti ke dia betul? hang saiful ke?
aku sendiri pun tak pasti dia atau anwar yang betul..

aku bukan anti sesiapa, tetapi bapak dia sakit, so apesal hang nak cakap yg bapak dia sakit atas dosa dia? aku mendoakan orang yang sakit supaya sembuh..

kalau dosa kau, mak kau tanggung ke? mak kau ke yg dapat pembalasan tuhan kalau kau yang berdosa?
kamon la bro, kau pasti sudah baligh untuk fikir benda ni semua..