Sep 8, 2008

.fatigue!

Selamat siang semua.

Main futsal, kalau dah lama tak main, berkarat weh. Malu sungguh sepak tak kena. Malu sungguh gelecek terjatuh. Tercabar kejantanan.

Kalau tak main bola, tak jantan la weh. Takkan duduk rumah anyam tikar jahit baju je. Tu keje Tom Abang Saufi. Sampai sekarang aku still tak pasti dia tu lelaki ke perempuan. Kalau salah, mintak maaf.

Nasib baik menang.

Mendidih-didih testis aku kena tackle. Nasib baik kawan. Main macam aram. Baca dulu peraturan Fifa untuk game futsal. Mana sama beb dengan bola padang. Kalau hang nak tackle keras, pergi main dekat padang besar la bongok.

Mau fight? 70-30. Mau?

4 journeyed together:

Marjerin said...

hahaha..

Perempuan Kalis Peluru said...

hahaha...
tue la org suruh p terawikh gagah pilih futsal...
adehhhh...mendidih testis..dia guna kaki cam bara ka??

hukhukhuk....

Perempuan Kalis Peluru said...

Tom – Dato’ Dayang Fatimah Tom Abang Saufi -- is one of Malaysia’s most known fashion designers especially with her touch of ethnic elements in her work. Tom started designing in work 1986 soon after finishing her Fashion Designing course in London.

hahahaha...perempuan la makcik nie...hahaha org panggil tom tom bak jer....

siggplus said...

haha..
otak berat ke futsal nak wat cmne..bkan sng o dpt g main..hee

oho pompuan eyh dia tu?ingtkan laki..