Sep 9, 2008

.leboh wei

Selamat siang semua.

Udoh leboh kome wei.

Ngatenye nak tahan sampai sebulan, alih-alih hari ni udoh leboh. Teman tak tahan dugaan hari ni. Deme tu kalau tak posa deme mesti ngajak teman makan sekali. Kalau takat makan megi idok le teman sior nak join.

Ni deme nyaden je makan sedap-sedap depan teman. Nasi kandar Zahir & Nordin Bukit Mertajam tu memang terbaik la. Ayam goreng dia je dah wat teman kecor ayor lior.

Memule teman tahan le. Tapi deme tu asyik ajok teman makan je. Siap hulor-hulor makanan tu depan mata. Bau tu.

Lepaih tu deme ngisap rokok pulak. Tak boleh jadi. Teman teruih pergi beli.

Leboh teman hari ni.

p/s : Bahasa dalam bahasa orang Parit, Perak. Kalau tak faham, tak payah baca.

7 journeyed together:

.rabiatulhuda alsagoff said...

amboi2....
bkn nk bg pnuh pose...
yg ponteng tu nape...
TRUK!

siggplus said...

nak wat cmne..dugaan bnyk..
pasni nk posa penuh..hehe

Perempuan Kalis Peluru said...

ya ALLAH...dosa2...ingat main boleh ganti2 ke klu sesaja nak berbuka...

adehhh....

siggplus said...

lepas ni nak posa penuh..janji..hee

.rabiatulhuda alsagoff said...

byk la posa pnuh awk tu...
dr dlu g cm ni..
hmmm....
thn lps nye posa pn x beh gnti...
thn ni tmbh lg...
dosa yg tggl posa ngn sengaja sgt besar!

cempaka.ism said...

serious lost dlm bahasa robot. gagal untuk paham walaupun sepatah!

siggplus said...

bukan bahasa robot, bahasa robot bunyi mcm R2D2...
ni bahasa perak, pure perak