Sep 22, 2008

.sakit

Selamat siang semua.

Kamu tahu sakit apa yang paling sakit dalam dunia? Sakit tahan berak? Salah. Aku pasti siapa yang duduk di kawasan sawah padi mesti pernah merasa sakit ni.

Sakit yang paling sakit dalam dunia ialah ini. Terutama kalau sakit tu kena tepat-tepat di kawasan alat pembiakan anda. Lebih sakit kalau dia kena dekat skrotum. Kalau bergesel dengan boxer, pedih dia yang teramat sangat datang dengan sepantas kilat.

Kalau kamu kena tak cakap "Uhh, sakitnya" sambil jalan terkengkang-kengkang, kamu memang dasyat. Kamu memang jantan, tahan kuat.

Bubuh dengan ubat dia, tak ada efek. Bubuh ubat gigi, tak ada efek jugak. Tunggu masa dia baik sendiri je.

Untuk aku, aku rasa seminggu lagi aku akan jalan terkengkang-kengkang.

Uhh, sakitnya.

3 journeyed together:

K.Jah said...

ape tu? tungau kah??? atau angau kah?? woooohhh! ada awek yer skrg? citer la skekkk!!! sombonggg eh??

siggplus said...

bukan la kak..dia sejenis serangga yang kulit dia ley bwk dermatitis infection...

kalau kena, melecet kulit..

haha pasal awek tuh nnti sy update entry baru..panjang entry tuh..hee

K.Jah said...

sorry.
tapi since kuriositi-kil-de-ket. nak tanya...mcm mana binatang tu bleh masuk seluar??