Sep 10, 2008

.cepatnya

Selamat siang semua.

Semalam aku download 1GB Prison Break Season 4, hari ni dah habis. Cepat betul. Exactly 13hours sudah habis 100%.

Aku kagum dengan Celcom Broadband sekarang. Mesra, Cepat dan Betul. Tak sia-sia selama ni Celcom macam haram slow sebab nak upgrade service dia.

Kalau dulu, 1GB ambil masa cikai-cikai 4 hari. Itu pun bila seed banyak. Sekarang seed sikit dah boleh capai download speed 50-70kbps.

Aku cintakan torrent, aku cintakan Celcom Broadband.

Valentine nanti aku nak beri mereka hadiah.

2 journeyed together:

Adexx Boxx said...

wahhhh...nak jugak hadiah..mana aci celcom n torrent ja....

emmm....memang cepat lor...

siggplus said...

boleh, isi borang jadi kekasih..
tunggu giliran..haha
1st , farid
2nd, celcom
3rd, torrent
4th masih kosong..mau?hehe