Sep 5, 2008

.hai rokok

Selamat siang semua.

Berbuka puasa, tanpa rokok lepas itu, adalah bagai berak tak flush. Macam kencing tak basuh. Berjimak tanpa pancut.

Kenapa la harga rokok sekarang mahal sangat-sangat. Aku rasa nanti rokok tu akan jadi macam cuban cigar. Nak beli pun kena tunggu import sampai.

Ada sesiapa nak bagi aku duduk kat Langkawi? Atau mana-mana tempat yang bebas cukai. Boleh hisap rokok murah. Air tin cap rimau pon murah. Baru berak ber-flush, kencing berbasuh dan berjimak berpancut.

2 journeyed together:

cempaka.ism said...

rokok pilipina (sumpah tak tau eja), murah duh!

masa bf aku pergi ops kat sabah, 1 katon malboro 20 baru rm25! liquor dia sangat murah ok, tapi.. alkohol dia 70% bai.

dan sekarang aku rasa nak pack barang pindah sana, jum!

siggplus said...

yea murah gila..
ada kawan aku keje kastam slalu bwk blk marlboro filipina...
puas doh..tp xtau nape skrg ni dh kurang..
pindah sana?jum2..xsaba rsnye aku nk tinggalkan malaysia ni