Sep 15, 2009

.haih

Selamat siang semua.

Relationships, well sigmund, relationships are so fragile.

It just takes one thing, one tiny little offence, and it can snowball on you.

And if that snowball starts to pick up speed, God forbid, you had better be ready because it just might eat you down.

7 journeyed together:

♥miszluna™ said...

kalau tak ada ribut tak ada angin..
tak kan sesuatu sebab tu berlaku..




nak blame me?
ok..
aku lah yang bersalah..
kau betul..
maka..
aku mintak maaf!

tc, bye

nenek™ said...

gado plak ke psgn romantis ni..korg idola aku..jgn gado2

siggplus said...

<3 : I'm sorry babe..hee

nenek : dah habis dah gado..kan syg kan?kita mana ada gado kan?hehe

yik apsal idola?ada gambar aku ngn huda melekat kt dinding bilik kau ke?haha

paraxixth said...

harap bermaafan

fitriah said...

jgn gado2..tak comel dah korang..

siggplus said...

paraxixth : dah tak gaduh dah..dah bermaaf-maafan sesama insan dah..

siggplus said...

fitriah : kitorg comel ke?tak gaduh dah, dah berbaik dah pun td