Aug 2, 2010

.imam muda

Selamat siang semua.

"Boleh tahan handsome jugak peserta-peserta Imam Muda ni kan? Kalau la aku dapat, fuhh sumpah tak tinggal. Dah la handsome, pandai pasal agama lagi. Memang sayu aku kalau dia imamkan aku bila dah kahwin dengan dia nanti."

Bersungguh betul gaya pertuturan awek tu dekat kawan dia masa aku tengah makan dekat Hailam Kopitiam Seksyen 7 petang tadi. Betul jugak apa dia cakap tu, tugas imam memimpin.

Bagus, ini satu petanda baik bagi memartabatkan nilai-nilai Islamik dalam diri rakyat Malaysia. Program realiti berkonsepkan kerohanian macam ni sangat lah bagus sebab boleh mengenalpasti potensi untuk memikul tanggungjawab bukan saja sebagai seorang imam yang serba boleh tetapi juga pemimpin yang berwibawa pada zaman sekularisma ni.

Awek tu pun boleh tahan seksi. Aku harap lah kalau dia betul dapat salah sorang peserta Imam Muda tu, dia dapat menemui nur keinsafan supaya kembali ke pangkal jalan.

Aku harap lepas ni dia tak pakai dah baju yang menampakkan lurah dendam, tak pakai dah low cut jeans yang nampak lurah bontot beserta panties belang-belang warna pink.

Ameen.






Oh lupa aku nak cakap, yang awek tu sebenarnya androgynous, atau dengan erti kata lain,


Pondan.


Dan dia sangat berani pasang angan-angan nak kahwin dengan peserta Imam Muda.

Cukur jambang bagi licin dulu boleh bang?





38 journeyed together:

Wanturd™ said...

aihh bang. sekodeng lurah pondan ke?

MOFASAD said...

gay! ly pun sama... halkum besar!

cik panadol said...

menangis imam muda kalo pondan tau ada pondan angan2 psl diorg...

siggplus said...

@Mr. Schomey™

mesti lah. bontot pondan ni firm. tak ada jelly2 gegar2 dengan selulit. firm like mutton. haha

siggplus said...

@Farid MOFASAD

sapa halkum besar? kau?

siggplus said...

@cik panadol

bukan takat menangis, siap buat solat taubat lagi.

redballerina said...

pondan pun ada kesedaran nk kawin dgn imam muda. ada setgh perempuan neh, xnak ustaz! nant hidup kena kongkong lah, x sesuai lah katanya

siggplus said...

@redballerina

ok la tu, orang kata ukur baju di badan sendiri.

dari pondan, ukur baju perempuan di badan lelaki. haih

Nurul Huda Rahim said...

adoi. cmni aku kena compete dgn pondan la? haha.

Verdict said...

dengan abang Pon pun jadik kau ni ek..dasat~

siggplus said...

@otak ketat

kau tak payah compete dengan pondan tu. kau kan hotstuff. mana2 laki semua pandang atas bawah.

kau petik jari je, 10 laki dtg jilat jari kau. heh

siggplus said...

@Fiq

bukan abang pon, kakak ponds.

eja tu betul, karang marah plak ponds-ponds yang ada dalam blogosfera ni.

Anonymous said...

lepas ni nak jadik imam kene masuk realiti shows.

Wanturd™ said...

sial. kau compared ngn buntut farid wat pe. hahaha

john bert said...

kau pondan pun ko selera nak skodeng.

suelynnda said...

dah open..yeayy!! tq sigg
lama akak tunggu ko open balik blog ko nihh...

suelynnda said...

dah open..yeayy!! tq sigg
lama akak tunggu ko open balik blog ko nihh...

diraja22 said...

mudah2an ramai lg pelapis islam lahir bg mengimarahkan islam..

Anonymous said...

aku nak stok - stok imam neh ;) tapi entahlah rasanya diri tidak setaraf mereka semua =___= TAPI pondan? tak boleh belah sungguh. HAHA XD

cik helena said...

bengong hahaha!

reen_sofee said...

cess pondan tuh!
tinggi tol impian!

Nurul Ayu said...

lurah pondan pon kau tgk ke??

Unknown said...

tak kuasa akuu.
susahlah camniii!
sekarang nak carik laki bagus kena bersaing dengan pondaaan weeh.

mencabar!

Berd said...

woi celaka. marah sungguh gua bukak blog senyap-senyap ni.

siggplus said...

@J. Love

nak jadi penggali kubur pun lepas ni kena masuk program realiti.

siggplus said...

@Mr. Schomey™

bukan buntut farid, tapi buntut farry

siggplus said...

@john bert

takkan tak berselera kot. sedap mata memandang orang kata. haha

siggplus said...

@Sue Lynnda

dah open, so mana hadiah? bagi la hadiah. wang pos ke

siggplus said...

@diraja22

ameen

siggplus said...

@miss faten

pondan pun ada nafsu jugak. betul tak cik ponds2 semua?

siggplus said...

@cik helena

aku yg bengong ke cik ponds yg bengong?

siggplus said...

@reen_sofee

ini semua aku nak salahkan akademi fantatsia.

mempengaruhi minda2 dengan lagu berunsurkan menuju puncak gemilang bahagia

siggplus said...

@AyuE SurihanyOt

mesti lah, lurah pondan kadang2 buat gadis tersipu2 malu kerana tak semantap pondan2

siggplus said...

@Pije.

terima la cabaran tu seadanya. best girls win. er, girls ke?

siggplus said...

@Berd

saja nak surprisekan u sayang

Edryna Wanie said...

waka waka eh eh
sumpah lawak.
cehhh aku kene bersaing dgn pondan laa gini.
Aku yakin aku menang. Confirm!
HAHAHA

noorafzan.blogspot.com said...

euu..geli weyh..pondan upenye..

Aizuddin Jaafar said...

Siput! Menyesal aku baca ni dalam kelas. Nak gelak pun kena cover.