Aug 15, 2010

.maksud kebahagiaan dalam perpisahan

Selamat siang semua.


Kebahagiaan.


Air Oren
Murtabak
Nasi Beriyani
Satay
Sata
Skewer
Badak Berendam





Perpisahan.

10 minit lepas berbuka, semua berjaya tanpa gagal masuk ke lubang jamban.




Tak ada langsung yang kekal, kecuali tar 18mg hasil dari sedutan nikotina.

Macam mana nak gemuk macam ni. Haih.

Ingat orang gemuk saja ada masalah? Metabolisma tinggi ni kalau fikir banyak sangat boleh buat gila tahu?





43 journeyed together:

Pije. said...

cepat betul sistem pemprosesan kau eh?

ajau sikiiit.
aku seminggu dua tiga kali je.
hahaha

paeh said...

isk. =.='

MOFASAD said...

piat tinga tau la~



*adik aku tengok super ammar.. dia senggih... haha

Mieza vs Rory said...

nk tnye gmba binatang atas tpk tgn ko yg kat tepi blog ko nih binatang pe eikk???cumel giler....

Berd said...

tak ada kemaluan.

Huda Luna said...

sama la nasib kitaaaa =.="

AyuE SurihanyOt said...

aku paling susah nak berak kau tahu...apa rahsia???takkan xmaw share???

aku pon nak kurus gak..

Ann said...

bagus betul proses pcernaan ko eh..pe petua?

anisizatyA.J said...

If you wanna be fat, try appeton weight gain. Hehe my brother gained 6kgs. It works man.

violetless said...

skewer tu apa weh??

Robot Baik said...

murtabak.
bulan puasa lebih bermakna dengan murtabak.

Mohd Hazri said...

ko mempunyai sistem pencernaan yang baik. hebat!

hbz said...

cilaka. lama tak datang. dah gelap page ko. main panas ka?

hah. lu tgk the expendables. ada ayat untuk sikurus berbahas kepada si gemuk!

deus X machina said...

boleh tanya maupusat tak senggih tu apa

fiQ Froz said...

cisss..sedap gile makan......ciss ciss

wong ah ian said...

gua setuju...tapi org yg metabolisme tinggi ni x risau lgsung pasal makanan..bedal je sume..

AlexiaAqram said...

lepas makan berbuka, berak, hisap dunhill sebatang.

heavennnnnnnnnnnnn. silap2 boleh tertidur time berak.

k.e.r.i. said...

aku pun baru perasan ko sangat kurus.
haha.

bile ko unprivate weh?

Ainee Cumi said...

Arghh aku tetap jaki dengan orang yang metabolisme dia tggi. SHIT BETUL! Kenapa aku tak macam tu?

mier@merr said...

huu~aku jeles oke.... sistem aku adalah amat lemah....maka proses pembulatan mudah berlaku..

siggplus said...

@Pije.

kau kena banyak makan benda berserat kot. kot la, aku pun xsure

aku sebab metabolisma tinggi, kejap je dah jadi taik. haha

siggplus said...

@paeh

kagum kan? haha

siggplus said...

@MOFASAD

jeles ke? heh

sengih? sengih sinis ke?

siggplus said...

@Mieza vs Rory

itu hedgehog lah, berapa kali nak ulang da..

siggplus said...

@Berd

belum cukup duit nak buat pembedahan, tapi memang pasang niat nak buang kemaluan pun. heh

siggplus said...

@Huda Luna

kalau sama kenapa awak gemuk? haa jawab2

siggplus said...

@AyuE SurihanyOt

entah lah, aku bukan dr rozmey tau semua benda pasal kesihatan diri. haha

siggplus said...

@Ann

petua dia rajin2kan diri ke tandas. heh

siggplus said...

@anisizatyA.J

but it should be consumed continuous. if the routine stopped the body might go back to the same shape

siggplus said...

@violetless

skewer pun tatau? ulu mana mai hang ni?

siggplus said...

@Robot Baik

terutama murtabak jawa

siggplus said...

@Mohd Hazri

kagum kan? haha

siggplus said...

@hbz

sejak masuk askar ni pigmentasi kulit jadi legam semacam. heh

siggplus said...

@deus X machina

typo sikit pun nak kecoh. haih.

siggplus said...

@fiQ Froz

awal2 ramadhan boleh lah, bila poket kosong kena makan megi la waktu berbuka.

siggplus said...

@wong ah ian

itu kelebihan yang bagus sangat untuk orang kurus kering ni. bantai apa pun, langsung badan tak naik

tapi kalau nak naikkan badan payah ya amat!

siggplus said...

@AlexiaAqram

apa barang dunhill, rokok orang kaya

rokok mahal lambat mati.

siggplus said...

@k.e.r.i.

baru perasan? yang dulu tu kau rabun ke apa? haha

lama dah unprivate. 2 minggu dah kot

siggplus said...

@Ainee Cumi

sebab kau memang semulajadi gemuk! haha ok tak jawapan aku?

siggplus said...

@mier@merr

jangan risau, bulat itu comel, macam tong dram

lalink7 said...

best nye jadi ko sigg...huhuh..metabolisme rendah lagi tension dr metabolisma tggi tau~

J. Love said...

wanna swap with mine? the metabolism, that is,

hentakbelipat said...

nak gemuk cepat try bantai redbull sehari setin..tgk jauh mana lemak kau naik