Aug 21, 2010

.santapan rohani

Selamat siang semua.



Bulan-bulan puasa ni elok tutup blog. Lagi bulan puasa lagi galak sangap batang-batang pervert ni. Ingatkan bulan puasa ada la dapat cahaya keinsafan barang secahaya dua.


Nak pergi bazaar. Gadis 36B dah cuci baju tank top dia dah. Mata aku ni nak pakai lama ni, elok pegi cuci kejap.

Selamat berbuka.

16 journeyed together:

fndrocka said...

berbuka awal lagi ke hari ni?

Jard The Great said...

erk!

CERITA LEBAT said...

ayat ayat nak romen tu yg paling gua tak tahan tu.

MOFASAD said...

zzzzzzz

lumut said...

cisss...ape punya jadah la

lumut said...

ayat2 nak romen??
ciss

Anonymous said...

tahniah sifu.

-berd

mier@merr said...

cari ilham nk romen pun kat ko gak...hahaa

hdyh said...

ibu gula?
hahahaha..

et said...

ngaaa.

kiba said...

lumut jeles dengan awek 36B.

devoted lily♥ said...

hahha..
plisla yang duk gugel ayat nak romen tu.. hampehhhh..

afiqsiddhartha said...

ekstrimis betul la ayat-ayat nak romen.

lala said...

tak paham la ni graph ape sebenarnye?

syahira ariff said...

kenapa ibu gula?
haha

Ainee Cumi said...

kesian belog refjour ni, bulan bulan pose pun orang salah anggap pasal kau.. Ko pergi cuci dosalah weyh