Aug 17, 2010

.syukran jazilan ya ustazah

Selamat siang semua.

Saya tak punya uang, tak punya kuasa, tak punya sesiapa,

Namun saya bersyukur, saya dilahirkan cukup sifat, cuma capang sedikit dari yang normal.

Saya cukup makan dan pakai, itu sudah cukup untuk saya gembira. Itu mampu mengukir senyuman untuk saya waktu tidur saya dan bersedia untuk hari esok.

Saya bersyukur saya ada teman yang rapat, bersusah dan bersenang bersama, gelak ketawa bersama.

Saya bersyukur ada kekasih yang memahami saya, perangai saya, dan kesukaan saya. Ku suka kaipop, kau suka singkong. Oi, oi. Peneman waktu suka dan duka saya, menjaga saya waktu sihat dan sakit.

After all, awak kan rusuk kiri saya yang hilang tu?

Saya tak mintak banyak, saya cuma nak awak ada di sisi saya, sepanjang masa, sebagai peneman saya yang hidup dalam kegelapan ini.



Happy anniversary sayang.

30 journeyed together:

paeh said...

suwiiit~

stoberycoklat said...

wahhhhhhhhh so suwiiiiitt....moga berkekalan..Amin

Huda Luna said...

T______T tapi senyum sampai telinga ^_________^

saya di sisi awak, selalu, dan terangan hidup awak.

happy month anniversary juge

- said...

wow!
super sweet!
mesti huda cair ni
ekekekeke

Drunbella Khoo said...

sigg serba boleh.
hihihi.
:p

Jard The Great said...

hehehehe. *tersenyum lak

Reen said...

wehhhh!!
sweeet gilakk!!
hahahahah
like like like!
:P

Hanamaruku said...

sweet la gile.

Berd said...

mencik!

Wanturd™ said...

aku nak cair bolehh???

Nor atau Nad said...

happy anny weyh!!!

Mieza vs Rory said...

wahhh si pelucah jadi mat jiwangg...ehehee...
neway hepi anniversary....

Anonymous said...

aku mcm pernah baca entri ni. kat mna ye ?

MOFASAD said...

kat sini baik...

kat luar.. bila kuar ngan aku


mata jadi setan





subhanallah

lalink7 said...

memang duk begelap jola sblum nie eh?? hahahahah....sian yo? hahaha

[z@ck] said...

happy anniversary too
=)

Pekerja Kontrak said...

so ko dah jumpe tulang rusuk kau eyhhh

Ainee Cumi said...

Uuuuuu!!! Boleh tahan jiwang juga kau ni!

After all, awak kan rusuk kiri saya yang hilang tu?<=aku nak klik like banyak-banyak!

deus X machina said...

happy aniversary capangerz

Frodo Baggins said...

yewwwwwwwww


>>___<<


hye yayang, happy anibeseri jugek

edryna wanie said...

awwwww~
HAHAHA

atiqahidrus said...

wei. hg makin hari makin manis kot. heh

Anonymous said...

Hahah Tahniah weh :D

diraja22 said...

sigg, jiwa taman gek ek..

~cik tiram~ said...

sweeettt nyee..dalam hati ade taman,ciap ade rerama,arnab,badak...:D
hepy anniversary..:D

loti mukhtar said...

mendalamnya maksud...sooooo suweeetttt

k.e.r.i. said...

ulangtahun korang arini?

Amoi said...

wah! anniversary dgn Huda.

selamat berkekalan

:D

|.a.r.i.e.z.a.| said...

auw....~

Rabia Sensei said...

So sweeeett. Like the phrase 'After all, awak kan rusuk kiri saya yang hilang'

Permission to copy.