Aug 5, 2010

.kawan azita osman pulak buat hal?

Selamat siang semua.



Ini dah melampau dah ni.

Berani dia kutuk Kg Seri Kinta belum maju?

Aku dah print screen apa dia tulis. Apa lagi lepas ni jom kita buat group "Kami benci [isikan nama] kerana [isikan sebab]" dan ajak semua orang join. Jom kita bangkang budak ni.

Sesuka hati mak bapak dia je cakap Kg Seri Kinta belum maju. Kg Seri Kinta sekarang ada cyber cafe lah. Streamyx pun boleh pasang dah, tak macam dulu.

Sesuka hati mak bapak dia je kutuk Kg Seri Kinta tak ada Famous Amos. Come on lah dik, Famous Amos kalau nak dibandingkan biskut Marry homemade Makcik Zah Lorong 13, lagi sedap dia punya lah.

Aku kutuk negeri lain tak apa, tapi pantang nenek moyang aku kalau kutuk negeri aku sendiri.

Aku kutuk bangsa lain tak apa, tapi pantang nenek moyang aku kalau kutuk bangsa aku sendiri.

Negeri aku paling bagus, dan bangsa aku paling bagus, walaupun jauh di sudut hati aku tau bangsa aku [meleis] pemalas.

Sudah, aku nak bukak group "Kami benci [isikan nama] kerana [isikan sebab]", cepat join weh.


35 journeyed together:

Unknown said...

uish.. x bestnya kan ada juga mo kutuk mengutuk neyh..
huh!

Liyana Lunia said...

kg seri kinta dekat mana? kenapa nama dia sama macam encik suami huda luna? ke org lain ke apa ke? tlg eksplain sikit.

buat kelab anti joni plis

Drunbella Khoo said...

hahahaha.
:D
sengal lah hg neh sigg.
menusup.
(^___^)v

Wanturd™ said...

dah ada cyber cafe? humakaiihhh. maju benorrr

intanurulfateha said...

mesti farry mengamuk x dpt makan famous amous hahaha

Nurul Ayu said...

haha...


makan cili rasa pedas...


kau jujur sigg...jarang jumpa blogger cam nih...

jimah said...

ahahah... hamik.. mmg sentap ah...

black_mel said...

kau org perak ker?x tau pun..kita senegeri rupanya...

Hellioz said...

gyahahahahahahah~
kewl~

cik panadol said...

aku tak faham kenapa la org tak penah bersyukur dgn ape yg ada...

maybe patot anta budak2 cam diorg ni p duduk kt tengah2 hutan belantara tu...tgk ada tak famous amos sume tu tak, bg diorg tgk ade streamix ke tak...baru padan muka diorg....

syukur-syukur la sikit....

Huda Luna. said...

alahhh takat famous amos je kot

heshh
lps ni buat group anti mamat tu plak
tah ape2

Ms. Qhayal said...

cempaka sari bkn ke kat taman cempaka? umah lame aku tu beb. sari 11

Verdict said...

pemikiran typical malay.
ni lah jadinye bile malay jumpa fesbook.

demshit. haha

Mcjust said...

hidup ni tak habis-habis nak kondem orang. macam bangang je. dalam malaysia pun nak kondem jgk?

redballerina said...

aku rasa lepas ni famos amos jd lg famous la
mesti makin maju

Anonymous said...

heyyy i wasn't butthurt pun dengan that newly created group.


but i am a proud johorean! kah kah kah!

Reen said...

berani nye org tuh kutuk seri kinta!
hahahahah
ceit kau!
aku pon nak join group anti mangkok tuh!
selamba katak jek ngutuk negeri aku!!

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

uish. x agak2 tol die tuh~

Akram said...

tak baik la kutuk2 kan...

fnd said...

Seri kinta memang tak berapa nak menaik!!

MOFASAD said...

GUA MEMANG MARAH DENGAN SHARRY NIE... NANTI GUA BUAT PAGE TU

diraja22 said...

alahai ada lg..

ziexiera said...

kg seri kinta tu famous ke?
ptt la xde famous amos... huhuhu

Nurul Huda Rahim said...

Allah. famous amos. makan kuar jd taik gak. toksah nak beria la weh. wakakaka. btw, nnt aku nak juin kelab anti sapirul.

nn said...

haha.

jangan kutuk negeri orang lain.

prinsip: aku tak kutuk tempat kau kau jangan nak kutuk tempat aku.

tu ja.

:)

et said...

ki3.adekah anda memerli?

CERITA LEBAT said...

kah3..macam haram kopi ayat azita bulat bulat..hahaha..

neway gua blogger baru,support gua k..bg la tunjuk ajar sikit2

SYB said...

sigg pun nak gak fan page cam azita tu ea..? hahahahha!

Edryna wanie said...

bodoh la ang sigg
tak ley blah kutuk diri sndr
mcm suci jek ko tulis entry neh kn
HAHAHA

deus X machina said...

gila glam gila kontroversi

Neyra Shazeyra said...

bunguk hang kutuk perak. cis. aku nak buat page anti hang. HAHHAHAHA

Jard The Great said...

ok aku phm.. *sambil menginsafi diri dan tutup grup fesbuk "kami benci [isikan nama] kerana [isikan sebab]"

Kay- said...

hahahahaha......
haram J tol

noorafzan.blogspot.com said...

haha..
up diri sendiri nampak.

Anonymous said...

benda cam ni pun nak jadi hal ke?