Apr 1, 2010

.air love you?

Selamat siang semua.

Aku ni memang hantu makan KFC. Kalau orang ajak, aku tak pernah tolak. Bagi aku kalau kena pilih antara KFC dengan McD, aku lagi prefer KFC. Aku tak lah suka sangat makan burger.

Semalam aku pergi makan KFC dekat KFC baru seksyen 7. Haram lepas kami pindah lah dekat sana jadi 'hip' gila. Orang tak main lepak Barra/Cinta Sayang/Patio@7 dah, sekarang apa benda pun KFC/Pizza Hut saja. Sampaikan nak makan sana pun susah. Ramai sangat orang bajet study dekat sana, padahal dekat rumah boleh je study.

Ini konversasi antara aku dengan Gadis Kaunter. Inilah jadinya bila aku masuk air melampau sangat semalam.

Gadis Kaunter : Nak makan apa?

Aku : Bagi saya KFC Medium.

Gadis Kaunter : =.="

Gadis Kaunter : Nak makan sini ke bawak balik?

Aku : Dua pilihan je ke? Nak makan dekat tempat lain tak boleh?

Gadis Kaunter : =.="

Gadis Kaunter : Betul-betul lah. Nak makan sini ke?

Aku : Macam mana nak makan sini, kerusi pun tak ada. (merujuk pada kaunter)

Gadis Kaunter : Nak air apa?

Aku : Ai Love You, kurang manis ye.

Gadis Kaunter : =.="

Aku rasa lepas aku makan situ, gadis tu mesti cepat-cepat pergi tulis surat mintak berenti kerja.

18 journeyed together:

Huda Luna said...

McD lah best utk bege!

klu g KFC org palaing suka wedges je.

eheh.
masuk air terlebey tu?

mau kne sunat kah?

Huda Luna said...

habek kau palaing

paling*

Tijah said...

haa...
qan best qomen paqai nih.
lajuuuu jer.

Fitriah said...

hahaha redha..

Jack-O said...

sungguh nakal.

s y a m e m said...

kesian gadis kaunter.. haha...

Cheese Monster said...

haha..padan muke kene sunat lg sekali..

Cheese Monster said...

sure ke lagi sekali tu huda? ke kali pertama kot

crazy_labelle said...

owh sejak bile tuka comment ni... hoho...

selama ni ak asik bangkang je sume ko ckap... tp yg ni ak salute... kfc lg best dr mcd kan?

Berd said...

berani pulak taiko kat atas tu nak sunatkan ko.
ekeke

gadis tu lawa tak. ko ni macam nak mengorat je.

wakaka

mafilleiz said...

kes ni aku dah penah kena msa aku keje dulu.

'air love you'. mcm taik je.


pnah skali tu lagi shibai,

aku : nak air apa?
mat : sini ada air apa eh?
aku : teh ais, teh o ais, neskefe blablabla.
mat : air susu asli ada? *smbil sengeh* (kwn2 dia dh barai gelak)

time tu aku rasa mcm nak smackdown je sekor sekor.

Nurul Huda Rahim said...

aku rasa baik kau beli kosmo esok. mana tahu ada berita perkerja kfc bunuh diri. hahaha.

Nurul Huda Rahim said...

ye bagus kerana buang disqus. aku suka!

Neyra Shazeyra said...

kfc buat aku pening. ayam cucuk.

Anonymous said...

hai shafirul bukhari...kenapa awak nakal sangat ni ha??babap mau??
nakal ni..haishhh

kEy said...

ceh!
cancel wa nak mintak part time situ!
ma0 expired trus wa punye hand control.
tujam lu mmg kne backhand je kal0 wa yg jage cashier tuh~
+ wa charge lu mahal gilerk! hohho

nn said...

KFC memang best! ayam berlemak. tapi kesian gadis kaunter tu. HAHA

|.a.r.i.e.z.a.| said...

hahahah tu pun klu dia tulis surat berenti keje. klu dia tulis surat cinta kt u,. cmne? haaa menjawab la.. hahhaa