Apr 12, 2010

.bantuan anda amatlah diperlukan

Selamat siang semua.

Tolong bagitau aku, bila last aku tido? Sebab serious aku dah lupa.

Mata sudah macam panda. Kadar tenaga dalam badan tinggal 5% saja lagi.

Dan waktu-waktu macam ni aku memang cukup suka marah orang. Cukup suka menjadi lebih sinis dari biasa. Sapa-sapa yang terasa tu, memang padan muka kau. Sapa suruh pundek sangat fucker.

Malam ni test, esok 2 presentasi, lusa 1 presentasi dengan 1 test, tulat 2 presentasi, tonggeng 1 presentasi.

Ok tonggeng tu aku reka sendiri. Esok-lusa-tulat-tonggeng. Cicit-cucu-nenek-moyang-monyet.

Lepas tu destinasi - Ipoh. Sudah 2 bulan tak balik tido bawah ketiak mama. Sudah 2 bulan tak peluk ciom opah yang bau orang tua tu. Sudah 2 bulan tak pekena Laksa Kedah padang Polo.

Ahh, knocking on heavens door.

8 journeyed together:

Huda Luna said...

lps siap semua keje tdo la

org pn smlm tdo smp td.
pnt sgt dh

Reen said...

laksa kedah kat polo?
hahahah.
dulu mase skolah tiap tiap minggu makan.
tapi selalu basi laa weh!
hehe

Jogger said...

bang tappau laksa wehhh

Aus MeLankoLik said...

aku pun nk cakap , padan muka kau , hahahak

Ainee Cumi said...

ipoh? huda balik?

|.a.r.i.e.z.a.| said...

kesian.. tgh berentap mcm2 4 presentation & test ek..

i pun ada exam & osce this thursday :( presentation stp mggu ada.. tp mujur semua asgmt dh berjaya di settlekan.. emosi marah pun serupa mcm u. rasa nk telan je telur2 mamat2 yg saiko tegur merepek meraban kt ym huh..

semoga berjaya beb!

arekymz said...

pergh..
bz gle..
ngah2 test nih.
tgk movie bnyk2 taw..

5069 said...

sigg jom lepak mamak?