Apr 13, 2010

.aku sahut cabaran buat satu entri tak lucah























































































Post Scriptum : Susah jugak

20 journeyed together:

Reen said...

memang tak lucah langsung bhai!
clen and clear.
hahaha.
putih dan suci lagik.
^^

Anonymous said...

tampo satgi

Fitriah said...

bagus. niat tu ada..

Alia said...

lolololololol

I've read (most) of your entries and mmg entry ni lah yang paling suci! Haha

ai laike! Eh I mean kelucahan anda, bukan entry sesuci bak salju ini...

MISH LOLIPOP said...

weh apsl luch gk nie..
ishk2

starsyeea said...

taper, pelan2...kang bukan takat suci bro, flashy lg ko nye n3...ngeee ;p

5069 said...

jangan..ko idola aku..idola melucah la sebenarnye..klw ko x buat entry lucah, aku jadikkn sape pulak reference pasni?...

lumut said...

cabaran hebat eh?

hologramisfera said...

ni entry paling best yg penah ko buat :p

Huda Luna said...

ngeh

nn said...

suci dalam debu. har har

stoberycoklat said...

errkk.kosong! sgt tak lucah..yey!! ko da berjaya...hehhe..lantak lah org..jnji ko tk koco hidup org kan.T__T

Anonymous said...

haha. terbaik!

crazy_labelle said...

xsusah actually...
mulakan dgn bismillah...

Nurul Huda Rahim said...

haha. tu la. byk sgt tgk redtube. kau tayah la buat entry tak lucah. nnt org-org gersang nak tahan gersang mcm mana kalau entry kau tak lucah? haha.

Berd said...

aku lagi suka entri macam ni.
tak payah baca pape.

noorafzan.blogspot.com said...

haha..
apekah>?

|.a.r.i.e.z.a.| said...

ok i faham.. :) hahaha

Aizuddin Jaafar said...

Berpeluh aku baca.

Jard The Great said...

WOW!


siot