Apr 2, 2010

.jangan gelak

Selamat siang semua.



Boleh lagi ada 9 orang 'like' lagi. Bodoh betul.

Jumaat. Penghulu segala hari.

I have never seen a comedian as funnier than you.

I've just lost a major part of my happiness. The one who gave me laughter when I'm in despair.

No more.

You and your joke will be dearly missed.

Semoga roh Mior Ahmad Fuad ditempatkan di kalangan orang-orang beriman.

Ameen.

Al - Fatihah.

19 journeyed together:

.Huda Luna♥™ said...

al fatihah.

Allah lebih sayangkan dia
dah la meninggal hari jumaat
mmg Allah syg kn din beramboi
=(

shakinah said...

al-fatihah.
macam mengejut do.

iman said...

Al-fatihah
='(

tangan said...

dia cam baik je
aku suka dia

lumut said...

erm yang like tuh aku rasa mereka suka berita tuh disebarkan kot...ph positif je..

ape yg aku rasa ni sama mcm ape yg ko tulis..isk.terasa kehilangan kan.

Al-Fatihah.

Mr K said...

Like bukan bermaksud orang tu suka pasal berita tu. Maksudnya dieorang setuju.

joegrimjow said...

alfatihah
baru tau pasal ni

|arieza| said...

al-fatihah..
i lahir mengenal nama Din Beramboi di majalah ujang. jadi pujaan hingga sekarang.
spontan terbaek kerana arwah din.
raja lawak terbaek kerana adanya arwah din.
wuhai beramboi baru bermula. tiada pengganti
:(

nama saya aslina said...

hmm... too many ppl died lately....

Jard The Great said...

al-fatihah

KERAK NASI said...

Malaysia kehilangan seorang lagi ikon yang melambangkan Malaysia

-AL-FATIHAH-

khairolghani said...

pagi dah tak ceria tanpa lawak Din Beramboi..tapi waktu dengar berita dalam kereta,melintas bas yg ada gambar Din&Aznil..rasa macam sayu kejap..

x-po said...

tak sangka, sbb baru je abis raja lawak aritu

sharamli said...

alfatihah..

like = alfatihah (agaknya la)

Ainee Cumi said...

sedihlah weyh! terasa kehilangan dia.
dahlah aku da lama tak dengar era, menyesal aku tak dengar era..
dia kelakar sangat! bila aku dengar dia buat lawak selalu aku mengekek ngekek sampai kereta sebelah ingat aku gila lepas tu aku akan cakap "bongek betul din beramboi ni"..sob!sob!=(((

starsyeea said...

he had put a smile on thousands Malaysian's faces...May Allah bless him in return...

sebak!

alfatihah :(

deus X machina said...

al-fatihah

Daffodil D said...

al fatihah.

♥cutebabygirl♥ said...

sape la sengal pegi like tuh..adoi~