Apr 20, 2010

.makan dalam itu perlu demi merosakkan perpaduan ummah

Selamat siang semua.


Housemate : Weh, kau berak hisap rokok kan tadi?

Aku : Rutin. Apsal?

Housemate : Lain kali, puntung jangan buang dalam lubang jamban.

Aku : Kenapa lak tak boleh?

Housemate : Kau flush puntung rokok tu tak masuk sekali. Nanti tersumbat tangki jamban tu nanti.

Aku : Oh maaflah. Tapi lain kali, kau pun jangan la berak dalam lubang jamban tu, sebab kau punya taik besar gedabak tu elok je terapung dekat dalam lubang jamban sebelum aku berak tadi. Nanti tersumbat tangki jamban tu nanti. Kesian tangki jamban tu.

20 journeyed together:

Huda Luna said...

haha
xnk kalah tu.
ape la

Huda Luna said...

nnt housemate awk kena berak atas ketas la hoho

siggplus said...

<3 : bukan taknak kalah, tapi memang kena ajar sikit

ada ke mentaliti bodoh sgt kalau puntung tak flush boleh sumbatkan lubang jamban. haih

xRaafikx said...

mentaliti yang sangat rendah. ngeng betoi.

wong ah ian said...

ko punye puntung rokok besar sangat kot bhai..haha

Huda Luna said...

lain la klu buang pad
haha

lumut said...

aku rasa die nak nak cover taik die terapung lupe nak flush td...slhkan puntung rokok lah..hehe

helena's said...

eiiii..hahaha

otak ketat said...

haha. dia berfikiran jauh lah. org tua2 ckp, sket2 lama2 boleh tersumbat. wakakaka.

hBz said...

lu hisap rokok apa besar tu

|arieza| said...

haha masing2 berak dalam tampoi je la u :p

crazy_labelle said...

puntung rokok selalu terapung je kan? die xnak masuk... mmg xde tgn yg sanggup celup amek puntung tu...

Ainee Cumi said...

weyh! aku pun berbulu gaks ngan bapak ngan adik aku yg perangai mcm kau lepas isap rokok putung buang dalam jamban bila flush jamban murah kan maka dia tak dapat sedut dengan kuat.. tapi sampai skang aku tak tahu kerja siapa sbenarnya..bapak aku ke adik laki aku maka aku sembur dua-dua..

deus X machina said...

oleh itu, teruskan amalan merokok sambil berak

neyra shazeyra said...

merokok ketika berak ibarat minyak pelincir yang melancarkan perjalanan.

:)

ko isap cerut ke besar sgt? hak3

Berd said...

taik besar tapi ringan. susah nak cari tu.

miNt said...

kaedah baru: berak bungkus,lempaq kot tingkap.

;D

kenwooi said...

haha.. shit is larger than the cigarette bud what =P

bibie_boodyn said...

awak?nk tumpang jamban boley?berak saye kecik jer...please...

bibie_boodyn said...

awak?nk tumpang jamban boley?berak saye kecik jer...please...