Apr 10, 2010

.fuktards

Selamat siang semua.

Aku baru lepas meniup keluar wap (baca : blow off some steam). Tadi aku main takraw dengan rakan-rakan. Waktu orang tido, satu rumah turun main takraw. Lepas tu mandi hujan ramai-ramai. Memang kerja gila.

Akibat dari kerja yang bertimbun-timbun hempap atas kepala, ini saja cara yang paling sesuai untuk lepaskan geram. Entah bila masa aku tido nyenyak pun aku dah lupa.

Nak pergi club mabok-mabok, paras rupa sekor-sekor jenis tak boleh nak berjaya balik dengan gadis montok di dalam dakapan. Pondan pun belum tentu lagi. Cakap pasal pondan, aku nak cakap yang si Shax ni bukanlah pondan seperti yang aku cakap haritu. Aku pun tak faham kenapa ada orang percaya.

Kesian dia ramai sangat tanya dia ni betul lelaki ke tak dekat formspring dia.

Aku yakin si Shax ni gadis. Sebulan sekali period dan setiap hari berniaga nasi lemak di atas dada. Dan oh ya, pink-pink. Apa yang pink-pink, kau pergi tanya Shax sendiri.

Lepas sembahyang Jumaat tadi dapat tido 1 jam pun rasa dah heaven gila. Lepas tu kena bangun study test malam tadi pulak.

Setel semua kerja yang aku listkan dalam entri haritu, datang pulak list baru yang akan buat aku sibuk sampai hari Jumaat depan. Test, assignment, presentasi.

Masak otak.

Waktu-waktu macam ni lah aku ingat nak berenti belajar dan masuk MLM sepenuh masa.

Keluar kertas, lepas tu "Macam ni bang, kita berniaga ni bukan nak jual barang ke apa, tapi kita berniaga ni berdasarkan konsep profit sharing"

Profit sharing pala butoh hang.

11 journeyed together:

Fiffy Hazirah said...

wakaka.. masok MLM.. kami nak ajar org buat duit.. g korek idong tido mcm badak seminggu pn tak apa.. duit masok macam tsunami.. otak dia.. wakaka

Aslina said...

cis. kene dowh. aku baru plak balik dari kuar konon2. last2 rupanya kuar yang mengarah ke cerita gampang atas kertas seumpama menjawap test subjek signal-system yang pakai lebih 3 keping kertas penuh pasal MLM.

Tapi yang kalini memang gempak gila la pasal lepas 3 bulan ko bleh kuar sports car. bukan posing company punya.

macam babi. tetap jua MLM. tetap jua cari2 orang bagai.

|.a.r.i.e.z.a.| said...

hahaha quote last, i suke!!!!!
kasihan.. slmt bertest lg :)

Anonymous said...

pinkpink pala butoh hang.


amacam? heh

Aizuddin Jaafar said...

Shax shax(Aku geleng-geleng kepala)

"Inilah orang melayu. Selesa sangat dengan kewangan sekarang. Kalau bang join kitorang. Saya jamin hidup abang akan berubah"

Aus MeLankoLik said...

hahahak , ending xleh bla . hahaha .

ParkAir said...

haha tu la kalu reject diorang kata xnak ubah nasib la, malas usaha la.. lebih baik terus blah bila jumpa orang cmtu.

annadzirah said...

seperti biasa aku...

wahahaha.

intanurulfateha said...

.mcm haram
.hakhak

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

wow..masuk MLM..hahaha...ko pegi stalat je muka orang yg ajak ko masuk MLM..hahaha

Doctors in India said...

Thanks for knowing exactly when to tell me what I want to hear, when I want to hear it the most.