Apr 4, 2010

.muvi review [Clash Of The Titans]

Selamat siang semua.

Sila jangan tengok movie ni kalau SPM kau subjek Pendidikan Islam dapat bawah dari 5C.

Housemate : Pegi tengok cerita Clash Of The Titans ke tadi? Tak ajak aku pun.

Aku : A'ah. Kau bukan ada dekat rumah pun. Sibuk mengawan je, mentang-mentang sekarang musim hujan.

Housemate : Lancau. Cerita dia pasal apa?

Aku : Cerita pasal Greek Mythology. Pasal agama dengan mitos diorang. Aku tak faham sangat. Dia pasal anak tuhan. Banyak pasal tuhan-tuhan greek lah. Zeus, Poseidon, Hades. Aksi kurang. Cerita serius je dari mula sampai habis. Aksi lawan-lawan pun kurang.

Housemate : Aksi lucah?

Aku : Tak ada. Kalau ada pun tak teransang.

Housemate : Jadi best tak?

Aku : Boleh lah. Tengok Forum Perdana Ehwal Islam lagi best.

Housemate : Cuba baca doa Qunut sampai habis tengok.

Aku : Er, aku naik atas dulu, sakit perut ni.

20 journeyed together:

.Huda Luna♥™ said...

haha sekali kena sedas

haha

macam cite percy jackson je lebey kurang

hBz said...

movie khas untuk pendota, pengod of war dll..haha.."lu apa ada? macam popye ada la.."

kisahsensasi said...

soalan dari housemate memang tak leh blah....ekekekee

kisahremaja said...

paham gak la... sebab dah tengok citer percy jackson....tambah2 bab medusa - benda jadi batu kalu tengok matanya...

kash said...

kau tak hafal doa qunut ker?
haha...
tahiyat akhir hafal?

Jard The Great said...

nk tinguk 3D pny.

wong ah ian said...

same....movie ni bese je..cilakak betul trailer mcm best.

annadzirah said...

nasib aku xtengok semalam.
p layan dragon ag best.

:D

zida said...

LOL
*gelak guling2 bace*

Razman said...

takde bogel2?

enyheartsdiamond said...

eny suka cita cmtu.. zues.. hades.. poseidon.. bla3.. syiok!

eny suka mitos yunani!

Gee said...

agak r. cite dia agk bosan sbenarnya.. x diolah dgn menarik.. trailer abes gmpak dah. demn

MatNazip said...

doa qunut pun x hafal?ape daa...

|arieza| said...

haaa failed bace qunut.. try azan plak.. cpt.. :p

Ery Farieha said...

oh cenggitu ye.

azzaliena suziantie said...

org yg tye tuh hafal x??cepattt...haahha

arekymz membuyau said...

tgk trailer cam best..
siot tol!!

Si Aizuddin said...

Aku dapat B3. Boleh tengoklah, kan?

Try doa iftitah sekali.

deus X machina said...

gua tengok lg

臭豆腐Peggy said...

cool!very creative!avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,情色