Apr 6, 2010

.sejam jugak aku fikir nak update apa hari ni

Selamat siang semua.

Menggeletar tangan ni dah 2 hari tak menulis. Sangap. Macam sehari tak dapat rokok. Semua rasa tak kena. Berak rasa tak lawas padahal dah berkilo taik jatuh mencurah ke ladang gandum.

Bukan taknak menulis, tapi bila bukak new post, rasa macam ada batu jatuh hempap dekat kepala. Buntu tak tau nak update apa. Otak tak boleh berjalan dengan baik sejak kesibukan yang melampau ni.

Sampaikan masturbasi kena letak tepi dulu. Aku sekarang lebih stim tengok nota-nota Preamble Items, Taking Off Sheet, dengan table Shear Stress saja dari tengok Audrey Bitoni bogel depan mata.

Bila nampak Shear Stress diagram, terejakulasi secara automatik. Habis air duit jatuh membuak-buak ke ladang gandum. Kesian ladang gandum. Bukkake.

Jadi maafkanlah aku. Macam biasa lah, dekat-dekat nak final ni, sibuk melampau-lampau. Kena buat video untuk presentasi bahasa German lagi. Aku ada jugak hantar kad jemputan berlakon dekat Maria Ozawa, tapi entah dia tak reply pun. Mungkin kalau aku amek bahasa Jepun mungkin dia timbang tara nak terima jemputan aku kot.

Tentang Rafiqin Darwisy ke apa tah nama dia, aku malas nak komen apa-apa. Memang dia bodoh pun buat macam tu, tapi orang yang komen cakap babi lancau semua tu lagi bodoh.

12 journeyed together:

Anonymous said...

tau xpe org yg komen dia lg bodoh
ngek ngek betul

selamat but video german dgn maria
hehe

Anonymous said...

cis xkua name org
cis

Anonymous said...

apesal laptop org ni mogok ke ape

jgn ejakulasi byk2 tau

-Huda Luna

annadzirah said...

ish ish.

Ken Wooi said...

masturbasi? now that's a new word.. haha =P

Cheese Monster said...

mana kisah cinta kita?

Aus MeLankoLik said...

hahahahak ,
samapi sejam pikir . laju .

Fieka said...

dari ckp bodoh kat mamat tuh baik lah sedekah kan al fatihah...hurm...

Neyra Shazeyra said...

AKU SETUJU. yg komen2 kat rafiqin tuh lagi bodoh. perlu ke maki2 semua mencarut

baincardin said...

Jom selamatkan harimau!~ ^_^

|.a.r.i.e.z.a.| said...

tu la.. kot ye pun budak rafiqin tu bangang., yg lain2 yg nk perbetulkan keadaan, guna ayat tunjuk bangang masing2 jugak. haih.. nk tegur, nk marah, nk melenting, biar berhemah.. tgk afdlin shauki komen ape pastu, dia rileks je,, suruh diam2 sudah. Allah akn bg blsn setimpal..

Doctors in India said...

Amazing amount of great, actionable advice. I will keep coming back to this for a while to try and implement many of these! Thanks!