Apr 17, 2010

.keputusan contest ayahku sayang

Selamat siang semua.

Masa aku tulis entri tu, langsung aku tak fikir nak menang. Aku hanya join contest untuk suka-suka saja. Lagipun itu kali pertama dan terakhir buat masa ni aku join contest. Menang ke tak aku tak kisah sangat, janji hati tu puas type entri merindui Encik Ariffin.

Jadi bila dipilih nombor 2 dalam contest tu, memang rasa terkejut sangat, campur syukur. Sebab orang hargai penulisan aku. Itu yang paling penting.

Aku kalau tulis pasal Encik Ariffin, takkan ada entri lain selain entri sedih. Cukup dekat situ, sebab kalau aku tambah karang mula la entri ni jadi entri sedih. Heh.

Dan aku memang expect cik Millalara yang akan menang contest ni berdasarkan entri dia yang penuh dengan gambar dan cerita yang best. Tahniah la Milla sebab menang dengan bergaya.

Aku nak ucapkan terima kasih dekat cik Bard yang anjurkan contest ni, dan selamat pengantin baru in advance.

Untuk keputusan contest penuh kau boleh rujuk entri cik Bard ni.

Dan kalau kau nak baca entri contest aku tu, boleh rujuk entri ni.

Post Scriptum : Duduk rumah memang cukup best. Dari tadi aku tak henti makan. Aku type entri ni pun sambil makan cupcake. Jangan tanya kalau nanti kau jumpa aku tanya kenapa badan aku makin bertambah kurus-kurus bermuscle.

12 journeyed together:

Huda Luna said...

Tahniah menang sayang!

Thanks susah payah Jumaat ari tu

Entry awak walaupun sedih tp best

milla pun best

al-fatihah utk arwah ayah korang


amboi mkn je kn

Bardboo said...

tahniah siggplus..xmau hadiah ke?hehe..jgn lupa bagi no phone and nk topup apa ok?

Fitriah said...

congrats! u deseved it.

Cheese Monster said...

Tahniah menang sayang!
hehee

Neyra Shazeyra said...

u deserved it

Berd said...

congrate.

sedih baca cerita kau.
aku nak study betol-betol la lepas ni.

?

[z@ck] said...

tahniah bro..
=)

Unknown said...

makan. makan. makan.

bleh imagine lah kau tukar macam mana nnt. hehe.

5069 said...

mmg syok woo duk umah huhu...weh smlm aku nmpk huda kt TS..try carik ko mane tau ko turun gak ke..bole salam2 amik berkat haha...tp aku x menegur pn huda..segan pulak

annadzirah said...

congrats.
(:

Nurul Huda Rahim said...

woh tahniah mng. kau mmg bertuah. tp entry kau mmg sedih gila ar. hadiah nnt kongsi eh. haha.

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

tahniah3 :)