Apr 30, 2010

.pengubat hati runsing

Selamat siang semua.

Bila otak tengah serabut, kepala tengah runsing, ini video yang kami tengok sebagai selingan masa study.

Bukan setakat selingan tengok-tengok saja. Siap menari bersama ikut dendangan lagu, meliuk lentok ikut irama. Dan memang terbukti ia dapat melepaskan semua masalah yang terkumpul dalam kepala.



Video ni memang cukup mengingatkan rasa hidup di perantauan. Duit tak ada, hidup serba kekurangan.

Dan muka penyanyi sebijik macam Nabil Raja Lawak kan? Haha.

Post Scriptum : Ada jugak orang rindu aku update kan? Ingatkan tak ada orang baca blog picisan ni. Heh.

7 journeyed together:

annadzirah said...

watata.
aku gelak nak mati tengok vid ni..
cam haroomm la!.
bego'!.



*mmg muka cam nabil la!.

Berd said...

owh video ni.
tu adik nabil la.
umor 20 tahun.


bhahahha!

|.a.r.i.e.z.a.| said...

ya ampun!!!! hahahhahaha mmg leh pecah usus ni.. terkentu2 dh ni hahah

redballerina said...

hehh.sakit jiwa aku tgk penyanyi ni

Huda Luna said...

mcm bongek je dia nyanyi
adehh~

Cik Awynn said...

dia cakap apa ha?? yang aku paham.. okelah kalo begitu.. tu pun bapak pekat nak mampos K nye. *aku tak sempat ketawa. nak pahamkan apa dia cakap*

Hernee Nazir said...

ok la kalo begitu..hahahaha..serious nk gelak guling2 tngok..hahahaha