May 1, 2010

. ( . Y . )

Selamat siang semua.

Semangat blogging aku bergantung pada komen. Macam minyak petrol RON95 untuk motorsikal. Tak ada minyak, tak jalan.

Jadi sejak komen kurang ni, semangat blogging aku pun turut kurang sama. Kurang sampai setiap kali aku bukak tab new post, entri tu putih saja. Langsung tak ada coretan warna hitam. Otak tepu.

Jadi aku isytiharkan cuti dari blogging sampai ada semangat balik. Mungkin esok, mungkin minggu depan, mungkin bulan depan. Mungkin sampai bila-bila.

Chalo betey.

Post Scriptum : Kalau kau tengok cerita Iron Man 2, sila jangan kelam kabut nak chow lepas keluar kredit. Tunggu sampai habis. Ada bonus scene untuk kau tengok. Kesian gadis tetek mancung dengan boyfriend dia tak dapat tengok bonus scene. Kalut sangat nak pergi beromen kot.

10 journeyed together:

Huda Luna said...

update la selalu yg oi


gadis n bf dia x tahan dh kott

Berd said...

orang tak komen tak bermakna orang tak baca brader.

kehkehkeh

aku rasa beromen lagi sedap dari tengok scene tu.

barangkali.

Berd said...

tetek si gadis tu memang mancung habis ke?

ehh tajam ke tumpul?

siggplus said...

<3 : tetiap hari update pun kira tak cukup ke? haha

berd : scene tu best, sebab rare. mancung. serious. stok cucuk mata buta

|.a.r.i.e.z.a.| said...

jangan la tak update. sape nk buat otak i terus berpusing2.. huhuhu

ween said...

aku sumbang minyak utk kau terus berblogging :)

arekymz said...

habes kurang la aku nye bahan bacaan blogger..
ko jgn quit..

Anonymous said...

bro, ko jgn berenti blogging.
aku baca jep new entry ko tapi tak penah sgt komen. haha :D
weh weh weh, jangan bercuti !

izzahfarhana said...

eh sigg br tgk smlm,alaaaa da kua panggung time credit.ad scene ape?

Neyra Shazeyra said...

mentang2 smlm labour day., kau pon cuti la?