Jan 7, 2010

.boleh tak buat macam ni?

Selamat siang semua.

Hehehehehehehehehehehehe.

Aku nak gelak saja, boleh?

Aku tak ada idea nak menulis apa lah. Bagi la aku chance sikit. Mungkin sebab sekarang ni aku jarang sangat membaca, jadi idea dalam otak macam kosong. Sila bagi aku idea sikit. Plissss

14 journeyed together:

black_mel said...

ko buat entry mcm ni pun nanti mesti berpuluh2 org komen..selut u bro..

HudaLuna.♥™ said...

black mel jht!

HudaLuna.♥™ said...

nk ggt black mel!

HudaLuna.♥™ said...

ok br nk komen..

ala..
awk ckp je xde idea..

esok bduyun2 entry kua..
huhu..

i love you lah sayang!

ape kte awk update psl joni yang noti tu

saypOOL rafhtello said...

gelak la puas2..

aemyLina™ said...

boleh je... ikut suka ko la labu...
huhu

hBz said...

gila cilaka entry lu. letih gua nak baca. kasi pendek sikit la.

JIMMY ASMARA said...

sebab siggplus punya pasal..gua ok je..

janji dapat komen

Noorlaila Mohamed Nor said...

kalau aku ada idea
aku xbagi free
aku jual
sila tawarkan harga paling tinggi

arque said...

gelak sampai lebam.

.millalara. said...

oh. terima kasih. baru tprasan yg spnjg hari ini daku tiada bergelak lagi. huuu~

|arieza| said...

ape kate u update pasal afghanistan :p

chokio_nia said...

hahahahahahahampeh la ko..

chokio_nia said...

hahahahahahahampeh la ko..