Jan 17, 2010

.ulaq besaq belingkaq ataih pagaq men peliaq

Selamat siang semua.

Aku jumpa video ni dekat Facebook.

Siapa kata Facebook untuk orang buat komen pasal isu gereja dan kena saman kerajaan/punca pergaduhan laki bini saja?

Sila tengok, dan beritau apa kau rasa.

video

22 journeyed together:

otak ketat said...

haha. aku tgk dgn gaya melihat di celah-celah jari tgn. serius terkejut! ouh. meninggal kah tukang pengambil video itu?

shakinah said...

aku tak terkejut.
tapi takpelah.
buatbuat terkejut pun ok.

*ulang semula.


wohoo terkejutnya aku!!!
gol tak orang amek gambar tu??

shakinah said...

soalan sama dengan orang atas ah.
lagipun mana kau tahu org tu mati ke tak kan. so lupakan soalan aku tadi.

♥HudaLuna™ said...

gile bapak terkejot

bapak besau

geli org,,
geli btoi bnda pjg2 ni

|arieza| said...

haha ok kali ptama tgk tak terkejut. jd pelik ngape video tunggang terbalik.. hahaha tgk kali ke2 leh terkejut plak :p

greenhall said...

alhamdulillah jantong aku sehat lagi..

hBz said...

pantat seh lu. terkejut gua. dah la gua tengah stim ni. hilang tumpuan sebentar.

saypOOL rafhtello said...

oh mak kau.opps.terlebih sudah.

ween said...

ohpohcot. besa gila!

dilot said...

nasib baik degupan jantung steady lg,,

black_mel said...

haha..nasib baik aku penah tgk..so tekejut sikit2 walaupun dh menjangkan apa yang akan berlaku ke atas kameraman itu tadi..hahaa.

[z@ck] said...

memang bisa bikin jantung ku tercabut..
huhuhu

lea said...

besau giler....

Imn said...

Baju merahku lebih merah setelah menonton viti tersebut .
Matikah si pengambil video ?

wong ah ian said...

eleh xdela besau sgt..tp sial terkejut aku..

macha_sezs said...

aku tak rasa apa pun. kau nak aku rasa apa sebenarnya ni sigg?

adottbusuk said...

tekejot!

Che Li said...

terkejut la gak. Tp kameraman tue kojol ke..

BezBuddy said...

lme gler ak nk tgu tgk video ni smpi abs...huhu...sape suh rakam ular...kn dh kene...haha

Fathiha Zainal said...

Besau gile ulau tu. Anaconda eyh?? Huk3! Cameraman tu pe cite lak? Huk3! Tatottt~

Koyuki said...

gua tak tengok
takut
eheh

Hanafana said...

panjang gile!
dah ye..saye terjerit!
Demm..tekejot!