Jan 4, 2010

.maaflah

Selamat siang semua.

Agak sibuk sekarang. Rumah tak setel kemas lagi. Tempat jin bertendang, biasa lah. Kena panggil bomoh santet untuk 'suci'kan rumah lagi, kena layan para tabligh depan rumah yang sibuk-sibuk hal orang semua benda kitorang buat nak tengok lagi, nak layan mandi depan rumah pakai seluar pendek sebab main pipe pecah lagi, nak melayan kerenah roommate yang cerewet gila drama queen bawak barang mengalahkan perempuan lagi, nak melayan nyamuk besar gajah lagi, nak melayan lampu toilet rosak lagi, nak melayan mop lantai lagi, nak melayan daftar kelas tak setel lagi, nak melayan hal politik dunia lagi, nak catch-up dengan pengalaman rakan-rakan sepanjang cuti semester lagi, nak hafal alamat rumah lagi esok-esok senang nak McDelivery lagi. Letih kan saya? Jangan cakap kesian saja, tolong lah urut. Saya bukan ada duit nak pergi rumah urut pun. Ayam-ayam tu mahal sangat!

Rumah kan ada paranormal activity. Seronok 'mereka' tu tengok kami penat-penat kemas rumah. Bukan nak tolong.

Nak ada masa melayan redtube pun tak ada. Haih.

Esok-esok nanti sudah tak sibuk, kita main sama-sama balik ya?

Main apa? Main apa-apa pun boleh, saya tak kesah, janji kita capai orgasma sama-sama ya?

Janji tau.

15 journeyed together:

♥miszluna™ said...

ok saya janji nanti kita main buih sama ya sayang.

tak apa.
datang sini saya urut sedap punya.
haha..

gadissebelahpintu said...

Hey bro.lame xdga kaba.gua nk ty, agak2 la kan, sehari bpe kali lu capai orgasma? Keh2.

|arieza| said...

hahah kita main ape2 tp jgn main blkg tau! janji! hahaha

hBz said...

kemas-kemas rumah.ada jumpa sugar glider?

Koyuki said...

gua maafkan
tapi gua nak main teng teng la

saypOOL rafhtello said...

aku janji...kita main sama2..

[z@ck] said...

kolah umah ang besaq dak?
boleh berendam dlm tu..
=P

fitriah said...

main congkak?

NIMI said...

weyh huda nak kasi urutan tu weyh..
huda untuk I ada tak?

aemyLina™ said...

umah banglo ke x hbs2 lg mengemas 2? muahaha...

Kuwe said...

banyak betul ko melayan.
jenis spesis melayan betull.
kih.

|arieza| said...

hbz mane mane mane dia?? dh lah .com dia suspended lg.. blogspot dia tutup access.. cit! hahah (tlg smpaikan salam mat pet kt hbz tu ek.. tell him i nk berguleng segera!)

~0~ said...

ko cari la ayam2 murah...bersepah...

Rara said...

kite maen UNO sme2 nk x? spe kalah, blanje mkn..

Rara said...

kite maen UNO sme2 nk x? spe kalah, blanje mkn..