Jan 10, 2010

Selamat siang semua.





*masukkan bunyi cengkerik*







Itu lah bunyi dekat rumah aku sekarang.

Macam biasa macam semester lepas. Hujung minggu rumah kosong.

Cuma kali ni ada beza sikit. Ada bunyi rumah tahfiz depan mengaji.

Tapi kenapa telinga aku macam panas-panas sikit ni? Berapa ekor saitan duduk dalam badan aku ni? Subhi, keluar lah!

Sudah, mahu mandi dekat tab plastik depan rumah. Baru stylo budak-budak tahfiz tak tenteram mengaji sambil tengok aku sunbathing.


Nak tolong sapukan SPF 15 dekat badan aku? Jangan takut, perasa pisang.

17 journeyed together:

hBz said...

cilaka. woit.dah2. gua nak mengaji ni.kasi tutup boten anna tu

hBz said...

subhi tu jin ke? ke awk joni baru?

Hanafana said...

hok..
yes..subhi tuh ape?
and..perisa chocolate takdep?? ^^

PeJuAnG HiDup said...

ada spluh ekor aku tgk td. hahaha..

black_mel said...

haha...nnti bdk2 tahfiz join lak ko mandi..lagi bnyk subhi yg keluar...

greenhall said...

oit! lu mandi bekemban ke pakai bikini?

kensel la nak pi becuti kat umah lu..

balak huda luna said...

jahanam jantan neh.haha...sebaik aku senyum bace entry neh.hehe

awek lu syg gua.

[z@ck] said...

at least rumah ko dilindungi daripada sebarang anasir luar..
hahaha

macha_sezs said...

kadang kadang, kau kena fikir juga..adakah ini semua petunjuk dari tuhan supaya kau bertaubat..










.
.
.
kahkahkahakahkah~

p/s-terima kasih kerana pakai komen blogspot semula!yay!

chokio_nia said...

aku sapu kan minyak atar nak??

HudaLuna.♥™ said...

org sapu minyak petrol ok x?

otak ketat said...

nama pn tinge capang. byk la menumpang situ. haha.

|arieza| said...

hoh?

JIMMY ASMARA said...

mandi bogel dalam tab plastic sambil diperhatikan oleh tahfiz

lu mcm gampang!

Jogger said...

huhuhuh.... aku takut karang bdk2 tu baca yassin jer tgk hang mandi kat depan umah... dia kater ko masuk antu

Rara said...

knpe xsapu myk sensoil je? kn tgh famos skg.. :)

ainee cumi2 said...

ko memang setan weyh..
ahahhahah!