Jan 24, 2010

.ikhlas dari hati

Selamat siang semua.

Ya, aku tau tadi entri bodoh. Ini entri sebenar yang aku nak tulis semalam.

Aku cuba jadi ikhlas seikhlas yang mungkin dalam entri ni. Aku taknak orang salah anggap. Ini semua aku dah simpan lama dah dalam hati, tapi tak terluah lagi. Ada jugak rasa bersalah sikit sebab diorang tu tak salah langsung, tapi entah kenapa hati aku memang tak boleh terima mereka.

Seriously, aku tak boleh.

Aku jadi marah, pembengis, moody macam orang period setiap kali diorang ada. Aku cuba tahan rasa tu, tapi tak boleh jugak.

Aku dah luahkan dekat orang lain, dan mereka macam faham jugak lah apa yang aku cuba nak sampaikan. Terima kasih pada semua yang faham kondisi aku, perasaan aku dekat diorang tu.

Setiap kali diorang ada, hati aku jadi macam kaca yang jatuh berderai. Hancur luluh berkecai.














Pernah sekali aku rasa nak terajang dia.















Yang lagi satu lak aku rasa nak bagi penampar Jepun sedas.




















Ok la aku jujur ni. Pada yang terasa, aku mintak maaf, ikhlas dari hati aku yang hancur luluh berkecai ni.
























Aku benci lagu Cari Jodoh - Wali Band dengan Menatap Matamu - Ariel.

"Ku ingin dirimu, dekat di kakiku"

22 journeyed together:

tkah. said...

seys wa cakap lu. air mata aku menitis
aku confius samada aku sedeh atau gumbira kau ta suka lagu tu.

tapi ayat akhir aku yakin dan pasti ianya sangat mengeletek ketiak.

skid soil said...

haha.terbaek!aku pun xsuke.dan aku xpaham kenape org suka lagu tu.

-N e Y r A- said...

aku tahu ko dengki ngan aku kalau aku tukar mode jiwang aku HAHA

ann said...

agaga.
itu semua duniawi.
abaikan.
idop kena enjoy.
jangan isap rokok.
jangan idu gam.
jangan romen xtentu hala.
tapi semua tu orang suke..
kenapekah??.
sebab manusia ni banyak ragam.
agaga.
same juak dengan lagu tu..
ade suke ade x..
tanye ak??.
aku jawab, "erk.. bolehla.."
(:

mell aziz said...

aku pn x suke. mcm haram.!

Cik Puan Drunbella said...

i rasa i tahu knp dorg buat lagu macam thu.
sebab vokalis die perwatakan kurang menarik.
ahaks.
=)

fezaL Mohd said...

gua pun benci lagu ariel .

|arieza| said...

terbaek wokk! hahaha

izzahfarhana said...

wakaka td adik ak yg kecik br lpas nyanyi lgu aril tuh.heh ak xcpt pikap lirik.ngeh

shakinah said...

angan ah utuk ariel kitewwwwwwww!





















hahaha!
puke

.millalara. said...

jijik juga.

Ries Lee said...

seriously, aku betul2 tak percaya ko tak suka lagu tu sbb dua2 lagu tu pun mmg aku tak suka jugak!

otak ketat said...

haha. aku dgn adek aku slalu tuka lagu tu jd versi tamil. sbb dia nyanyi 'ingin' tuh mcm 'yingin'. kau benci dia sbb kau tak boleh shuffle kan? oke dah faham. hahaha.

arekymz membuyau said...

oooooooooooh..
ko benci endon ke??

paraxixth said...

selama nie gua jadi silent reader lu. tapi kali ini buat gua nak tunjuk fcuk kat lu. sambil cakap pukimak.

hahah..

celaka!

fitriah said...

hahaha

lawak.

boleh pulak otak ketat nyanyi macam lagu tamil. hahaha

enyheartsdiamond said...

nk tny sat..pernah period?

saypOOL rafhtello said...

lagu paling menyampah seumur hidup aku..menatap kakimu..

♥HudaLuna™ said...

haha

x suka org lagu mcm tu
rimas

Edryna wanie said...

wakakaka~

greenhall said...

haha.. hapuskan kesan degil!

greenhall said...

haha.. hapuskan kesan degil!