May 26, 2010

.ilmu penyuluh hidup

Selamat siang semua.


Si lecturer sedang sibuk bercakap, "The most effective way for a car to drive on intersection is blablabla, anyways, have you guys seen the movie Italian Job? The concept is blablabla almost the same"

"Yes", semua seraya kata pernah tonton.



Dari sudut kecil, terdengar juga suara kecil berkata, "Aku The Italian Job tak pernah tengok, tapi The Italian Blow Job pernah la tengok. Syok wo. 5 bintang."

Kuat sampai lecturer dengar. Volume penuh, bass cukup, treble pun nyaring-nyaring sedap.


#masukkan efek cengkerik







Balik-balik rumah aku terus google. Kan dah kata, ilmu penyuluh hidup.

36 journeyed together:

nn said...

hahahha. bengong.

annadzirah said...

patutnya rangkai kata yang sesuai adalah;

"ilmu kadangkadang boleh jadi pemusnah hidup"


cinabeng.


*aku xkutuk cina. aku kutuk kau. hahak.

durrah said...

haha :))

dah tau suara kuat, nak gak cakap...

gadis sebelah pintu said...

aloh aloh. pure2 inesen. elele

siggplus said...

nn : apa yang bengong? betul lah tu dah dpt ilmu terus google. haha





annadzirah : rangkai kata kau tu salah, sebab ilmu mmg penyuluh hidup. sebab bila aku dpt ilmu tu terus aku google. heh

siggplus said...

durrah : nak buat macam mana, dah budak tu semangat sangat nak cite pasal tu




GSP : haha betul lah aku tak tau. tak pernah tau pun. kalau saving private ryan tuka jadi shaving ryan's private aku tau la

Huda Luna said...

suka sgt google ikmu mcm tu heh

sat nk google gak

Lucy S. said...

google jeke? bagi la link utk download xDDD

siggplus said...

Huda Luna Moonfang : heh jangan la gugel, nanti awak terjebak sama

LovelyMe said...

hahaha,,ngexss betol

siggplus said...

Alynn Notnot : jadi kalau ada kau nak download ke? hahaha




irahehe : dalam ngexss2 tu pun kau google jugak kan?

Frodo Baggins said...

>>___<<

blowjob tu mmg ilmu penyuluh hidup
lagi nikmat bila dlm kegelapan
phewwwww ~



zzzzzzzzzzz

siggplus said...

frodo baggins : kalau kau buat dalam kegelapan, macam mana nak tengok mana arah tuju pancutan? karang tersasar jauh dari target macam mana? kan susah

LovelyMe said...

hahaha..weyh,aku x google erk..

Frodo Baggins said...

>>___<<


biasalah ...
deria kinestesis bnyk mmbantu ...

NARDtheNERD said...

jap nak google. ngaahaa.

fezaL Mohd said...

haha ! gila .

Berd said...

blow job tu tak kisah italian ke germanian ke jepunian ke.

yang penting jangan jantan yang buat. tak patot.

Aizuddin Jaafar said...

Blowjob is better than no job.

5069 said...
This comment has been removed by the author.
5069 said...

italian dengan jepunian mungkin lain sebab diameter cylinder jauh beza..dan slalu aku tengok selain pada jepunian, aplikasi dry friction selalu digunakan..maka resultan frictional force mungkin tinggi..di sini peranan KY Jelly sangat penting..


sekali lagi tengkiu Master Siggplus dan abg seguru, Frodo for the lesson.

Ainee Cumi said...

Italian Job? Tak pernah tgk..
Italian Blow Job? Macam sama je weyh bunyi dia..Citer apa tu? Malas aku nak google.. Aku dapat rasakan benda tu benda lucah.

black_mel said...

gugel cari apa?blow job?haha

Rara said...

ak ase kn,google pnyuluh hidup lg seswai..haha

Yatre Hayati said...

kih kih..lawak la benda ni..hahaha...btw awak komen pasal crocs aritu kan?? susah nak wat decision kan? awak baca la komen2 yang ada.maybe boleh bantu awak buat keputusan. =)

Nurul Huda Rahim said...

suara kecil tuh kau kan?

siggplus said...

irahehe : ala jangan la nak tipu. bukan aku tak tau. jangan malu2 nk ngaku. hahaha




frodo baggins : adakah deria kinestesis sama konsep macam kuasa kinetik? ataupun konsep testis?






NARDtheNERD : sila2 gugel, nanti bagi link dkt aku tau. haha




fezaL Mohd : biasalah orang sekarang kan gila2. heh




berd : kenapa kalau jantan yang buat tak patut? habis yang kau, ian dan takamine buat tu secara berjemaah cmne lak? ian buat dkt kau, kau buat takamine, takamine buat dkt ian. orang kata full cycle.




si aizuddin : tepat sekali.






wong ah ian : mungkin tenaga kinetesis yang frodo cakap tadi banyak gunanya. kau kena jugak ambik kira buoyancy sesuatu cylinder tu, dan kadar kejelekitan hasil dari blow job tu. kalau kadar kejelekitan rendah, peratusan untuk mengandungkan gadis secara luar nikah amat rendah, itu belum kira menghancurkan bontot saiful bukhari lg.





ainee cumi : italian job dgn italian blow job tu lebih kurang je cite dia.

kau tak payah nak buat2 inesen sini. heh





black_mel : aku gugel muvi terbaru la, sequel pada italian job yakni italian blow job. haha




rara : dari ilmu secara spontan yang kita dapat baru kita gugel, sbb tu entri ni tajuk dia ilmu penyuluh hidup.




yatre hayati : ok2 sudah. aku tak rasa pn macam crocs tu menghina agama islam.




otak ketat : ish ish ish kau ni, tak baik buruk sangka dkt orang tahu?

chentaMAYA said...

gua blur. xtao lu cite pe~

iamredranger said...

kau bab2 ilmu camni cepat betul ye sigg. haha.

Hellioz said...

gyahahahahahahah~

gwa syak lu neyh ade masalah mulut bisul la weyh.
lu pegi cakap kuat apehal?
gyahahahahhahaahaaahahah~

syaf said...

cibai tull...bab2 mende2 cam nih laju jerk ko nk google

Cheese Monster said...

"yes.my name is @#$%^. and im not a terrorist!!!" >>__<<

**suara latar yang lagi belakang

syahira ariff said...

kalau aku jadi lecturer tu,aku bagi sorang2 penampar kapit 70km/h ala ala manja
sabor ajerla.
ilmu kan penyuluh hidup.

Berd said...

wa rasa tak lengkap carutan lucahan wa hari ni selagi master sigg tak join melucah sama.

Ms. Qhayal said...

ilmu suloh hidop tu moto skolah rendah aku weh

siggplus said...

chentamAYA : sila jangan buat2 blur. gua tau lu tau apa yang gua maksudkan




adjla : mesti lah, orang cakap kena cepat tangkap, baru lah boleh score final




hellioz : celaka bukan gua lah yang cakap, budak lain. heh




syaf : habis takkan gua nak google cara2 memasak daging masak kicap pulak kan. ini la cara gua nak menggunakan sehabis mungkin khidmat google. haha




hbz : gua tak faham apa lu cuba sampaikan





syahira ariff : tepat sekali. ilmu mmg penyuluh hidup. so cikgu tak boleh la nak bagi penampar, sebab budak-budak kan curious





aren : jadi?


Berd : ala2 cian dia. nanti aku join melucah okay?? dah jangan merajuk. mmmmuuuahhhhhhh!