May 10, 2010

.tapi iklan ni memang cukup menambat hati

Selamat siang semua.

Gua paling benci iklan. Potong betul kalau tengah syok-syok layan apa-apa cerita. Tapi iklan ni gua memang boleh layan hari-hari tanpa rasa jemu.

Kebiasaannya waktu iklan akan gua akan mempergunakan sepenuhnya untuk masak megi, bancuh milo, kencing, berak pantas, gosok gigi, atau cuci pinggan.

Walaupun begitu, iklan ni jugak akan buat gua cepat-cepat mahu ke tandas, tapi bukan untuk kencing atau berak atau gosok gigi, tapi _______(masukkan mana-mana perkataan yang lu rasa sesuai)

Gua harap iklan-iklan macam ni akan lebih kerap berkumandang di stesen-stesen konglomerat tempatan. Baru orang tak kompelin iklan lagi lama dari cerita Adamaya.








Gua ke tandas kejap.

18 journeyed together:

Huda Luna said...

hoiii nak kena kerat ni!

Razman said...

dia cakap mula dari dalam!!! maksudnya pancut dalam?

afiq said...

miahahahaha :P : :P

Berd said...

dia kata serlahkan kewanitaanmu gak. maksudnya kena telanjang?

xRaafikx said...

lah, ingatkan iklan apa. iklan ni memang buat aku tak kelip mata kott. haha. :D

macha_sezs said...

dia punya curveeeeeee~

apa apa pun, lu pegi menjawab dengan luna dulu. dia nak kerat ape tu??

haha~

otak ketat said...

haha. mcm tah pape. dah ar fokus kt punggung dia. aku tak suka iklan neh!! huda, kau nak kerat ka? aku tolong ikatkan tgn dgn kaki dia. kah kah kah.

Ainee Cumi said...

badan mantap weyh!!!

ninaneno said...

wahahahhh... aku pun suka... cemana nihh???

nn said...

first time tengok iklan ni. haha

neyra shazeyra said...

wakakakakakaka adek aku suka iklan ni

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

berak pantas?maksudnya berak tanpa cuci,cuci nantilah,begitu?

wokei gua nak buat iklan berak pantas,supaya orang ramai xbuang masa lagi,gua nak lu jadi moedel gua,

sekian

mr.panda said...

haha fokus tang tu ja.

noor afzan said...

komen2 yang uuu...
iklanni ada ke kat tv..
x pasan pun?

cik EPAL said...

kau memang peminat setia kak ita betul :D

redplasticbag said...

hik hik hik
suka betul ye kau iklan ni

violetless said...

gatainyaaaa hang..eh rajin kan aku drop komen kan?>

fndrocka said...

pls pls please ..kamu jgn nakal