May 17, 2010

.kalau macam ni gua pun kalah beb

Selamat siang semua.


Kredit : http://pahangdaily.blogspot.com/

Patut la kalah. Lemas weh.

Omnomnomnomnomnomnom.

Gua bajet Lee Chong Wei berdarah hidung teringat. Tilam empuk.

Toing toing.

38 journeyed together:

Huda Luna said...

patut lahhhhh
empuk gilaa

x-po said...

wakaka kalau aku jd chong wei, mmg tak hingin pun..hukhuk

amar haziq said...

hahaha..lemas dalam pelukan
patutlah tak boleh fokus
kemudian kalah teruk dgn lin dan..;)

jenguk2 lah blog saya k..
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

Atiqah idrus said...

lemas? aku xphm.
xplain. heh

Vanilla Popsicle said...

sangat bersimpati dengan chong wei :(

ciksa'adah said...

hahahaah.tak sangke...

hudhud said...

hahaha tbb korg ni :P

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

patut la prestasi menurun..kurang darah...hahaha

Si Aizuddin said...

Macam ni Lin Dan pun kalah.

Tijah said...

huuuuu. tewas seblm masa ghopernyerrr...

otak ketat said...

ada plak. kau salah faham neh. sbb dia tak buat cmni lah dia tak mng!

noor afzan said...

uuu..
lemas2..

irahehe said...

aku rase datuk lee chong wei terpakse tue..ternoda die..hahaha..

anisizatyA.J said...

hahahahha! siot je

Anonymous said...

bg free pn aku xnak kot. haishh
sepatutnya big maama peluk lin dan. bru ching wei bole menang. ahha

Adjla Hafizin said...

haha. mmg tak patut.

nn said...

euw euw euw

siggplus said...

Huda Luna Moonfang : empuk sangat. macam sofa ikea


x-po : ada plak tak hingin, itu la penting untuk bagi semangat. haha


amar haziq : aku rasa dia teringat lama sampai terbawak-bawak dalam game. heh



atiqah : malas aku nak explain. kau budak otak matang. benda ni semua boleh pikiaq kot. haha



vanilla popsicle : kau rasa dia rasa sedih ke gembira dinodai sebegitu rupa? jadi kau sure nak bersimpati ngn dia?



ciksa'adah : aku pn tak sangka. terlopong aku kejap lepas tengok gambar tu.

siggplus said...

hudhud : tbb apa weh?



chaireel azizee : haha kurang darah. ini kena bagi makan kerang banyak sikit. kasi tambah darah



si aizuddin : aku sokong. lin dan boleh mati kot kena penangan macam ni.



otak ketat : eh tapi gambar tu kan membuktikan yang ini melemahkan minda chong wei



noor afzan : macam tenggelam dalam air berjam-jam. heh

siggplus said...

irahehe : esok-esok aku rasa dia convert islam, lepas tu masuk masjid angkat sumpah.



anisizatyA.J: sapa yang siot? lee chong wei ke pemeluk dia?



anon : itu lah pasal. tapi nak ke dia peluk lin dan? lin dan tu dah la hotstuff. karang jadi lain. heh



adjla : sangat tak patut



nn : euw gross. haha

ninaneno said...

wow!!

patut la dalam buletin utama kot tu ari dia cakap dia kurang fokusss....siap mintak maap kat rakyat melesia.

sah2 sebab nih. heh.

fitriah said...

hahaha ;p

deus X machina said...

hahahahah
tak lalu sialllll

Fiq said...

lemas lemas
trauma weyh!
eiiiiiii

aemyLina™ said...

ptt la kalah..,
masa lawan tu msti dia ngah pening2 lagi... hahaha~

Berd said...

bukan. bukan sebab ni chong wei kalah.

bagos la tu. minum susu untuk menguatkan badan la. kau ni pon.

Aus MeLankoLik said...

ini puncanya , mungkin masih terase keempukan smpi hari ini , hahahak .

|arieza| said...

aik dh start kelas ke?

hellioz said...

ah~
lme xdtg cni

sumpak klaka gambar tuyh
gyahahahhahahahaha~

hudhud said...

tbb tu tak boleh blah. haha

Edryna wanie said...

wakaka bodoh laa ang sigg

Ainee Cumi said...

pergh memang empuk weyh..
ko ada buat kiraan tak pelukan tu bertahan selama berapa minit?
kalau lebih dari 10minit aku rasa da boleh lemas tu..
siapa nak bunuh diri boleh dapatkan pelukan ni tak yah seksa diri terjun bangunan 7tingkat kan weyh?

wong ah ian said...

aku agree ngan berd..mungkin banyak sangat susu basi yang chong wei minum sampai senak perut..

[z@ck] said...

nice..

redplasticbag said...

kah kah kah
tak boleh blah weyh

Ery Farieha said...

hahaha empuk2~

Rara said...

kntoi,ptot kalah..xleh fokus dh rupenye..hehe

Atiqah idrus said...

hg pgl aku atiqah. mcm mana hg knai aku. bla msa aku ada otak matang