Jul 9, 2010

.budaya clubbing di kalangan melayu

Selamat siang semua.



Kawan : Weh malam esok kita nak buat apa eh? Malam minggu kot. Cari awek hot-hot sedap jugak ni. Jom clubbing nak?

Aku : Aku taknak masuk neraka.

Sambil bancuh milo dan gelak nipis tanda puas.

Apa kaitan gambar di atas dengan clubbing? Aku pun kurang pasti, tapi itu lah yang keluar dalam otak aku masa tu.


Post Scriptum : Sapa pegi gathering Gengblogger esok? Jumpa kau di sana ya. Kalau jumpa lah. Huda suruh aku bogel esok. Aku pun ada terfikir nak pakai macam tu jugak.

32 journeyed together:

tqa.awesome.lagendary said...

pakai kain pelekat je cukop :)
JempotDatangKeBlogTqa

MIMIE said...

saye tak pernah g clubbing juge
ngeee...kuno saye ni

reen_sofee said...

bogel?
sejuk weh!

siggplus said...

@mimie

bukan kuno weh, batas agama tu

cikgadis konfiuss said...

btol2! x wujud istilah kuno bg org x pnh g clubbing. =)

Peminat Katie Holmes said...

adus.
bukan kuno bagi org yg x buat benda yg salah.
ya sigg, batas agama.

cik panadol said...

clubbing tak penah wujud dalam kamus hidup aku...

huh rugi xdpt g gathering GB...kalo tak leh tgk sigg bugel! haha

Farid MOFASAD said...

awak pergi gath esok?

macam tak caya je?

mier@merr said...

clubbing?

ape tu?

~inesen

J. Love said...

lelaki melayu gi clubbing nak carik chicks.

perempuan melayu nak berdansa je ok.

@yuE said...

"best ke pegi clubbing?" tanya aku




kirim salam kat semua yang pi gath ye...kata aku kirim salam..






walaupon diorang tak kenal aku pon...(-_-")

cik helena said...

kalau dtg jumpe esok!haha

Dean said...

ngaku. <<< penah g clubbing...tp cuma nak rasa je..n stop 1.1.2008 azam baru..alhamdulillah...tak nah g lagi. huhu

Fiq said...

kalau stakat nk joget lambak..dalam rumah pon boleh buat. lampu liplap liplap tu 20rm je.

annadzirah said...

kelab-bing a.k.a kelab kambing.

erk.


kemsalam kakak huda.


====================================
ENTRY BARU ; Aku Terjumpa Duit RM100!

nadia said...

lagi suka tengok orang main caklempong.

nas said...

alamak..
cam kenal jerk artis veteran tuh..
huhu

nas said...

alamak..
cam kenal jerk artis veteran tuh..
huhu

Nulat said...

mula-mula aku tengok gambar tu, takpe lagi. tapi bila tengok betul-betul tang muka makcik tu, sumpah mual!

sepet said...

bley thn gediks jgk makcik tu yer..
haduhaiii!!..dunia2..manusia2..

Ries Lee said...

tak tahu menahu plak aku pasal gathering gengblogger tu..

Fucking Guy said...

syg u g x ajak i pun,haha syaitan neh blog baru aku

aren said...

ke-labing jom!!

aren said...

ke-labing jom!!

deus X machina said...

ko bukan selalu g blue boy ke

*~ aRaBeLLa ~* said...

cam dah tak ingat kubor la nenek tuh..feeling2 muda rumaja lagi..heh..anyway salam menyinggah..huhu

Ainee Cumi said...

macam malam bapok bapok je aku tgk...
apalah yang best sangat pi clubbing pun aku tak paham...
duk rumah melepak bersama keluarga sambil tgk tv lagi nikmat

Berd said...

sifu. gua nak mulakan hidup baru. gua harap belog lucah sifu tidak menghalang gua ke arah kebaikan.

Siti Noor Afiq Idris said...

tak pernah terfikir nak pergi clubbing. =]

Frodo Baggins said...

>>___<<

intanurulfateha said...

x bogel pun tadik
hakhakk!

violetless said...

tak bogel ponnn...