Jul 6, 2010

.pengajaran 1

Selamat siang semua.

One fails forward toward success. ~Charles F. Kettering

Aku pun tak berapa faham orang putih ni kata apa, tapi aku boleh agak ini berkisar tentang kegagalan membawa kepada kejayaan.

Kesilapan mengajar kita untuk berjaya. Mungkin lah.

Jadi, aku anggap membeli Shower Cream berperisa Menthol adalah satu kesilapan yang akan membawa kepada kejayaan. Perasaan dia cukup celaka. Ibarat merendam testis dalam Dettol. Ibarat merenjis sambal belacan di hujung kepala helmet darth vader.

Ngilu.

Kena gigit kerengga lagi menyeronokkan dari perasaan gampang sebegini rupa. Serious.

11 journeyed together:

Hellioz said...

kena lah tuyh
pagi2
sejuk
tambah perisa menthol

macam hisap rokok menthol light di kala hujan
macam lahanat kan?
xpernah cuba?

nanti lu rase ape yg lu rase guna sabun menthol tuyh
gyahahahahah~

Jard The Great said...

erkk...

MOFASAD said...

kesian shafirul~





>>__________<<

hamzah ian said...

umpama buat seks lepas khatan.. mcm tu la kan?? kan?? hebat tak peribahase gua??

Nurul Aziz said...

uuh,mesti beku..

deus X machina said...

pergi register subjek tu

Eerie Liuvyx said...

auch...mcm skt je..

Unknown said...

aku tak faham dgn kekecewaaan kau tu...

Khairunnisa' said...

Haha, apakah?! xD

Kay- said...

ehh??

padan muke!!

LovelyMe said...

hahahaha.laen kali beli perisa strawberi..blueberi ker.beri-beri ker.hahahaha.