Jul 30, 2010

.kekok

Selamat siang semua.

Kekok betul rasa nak menulis.

Ada sapa-sapa rindu aku?

Hantarkan gambar seksi kau berbikini sebagai tanda rindu. Buat gadis saja lah, kalau lelaki aku nasihatkan tak perlu. Gambar zakar kau tak perlu bagi aku mimpi ngeri malam-malam.

13 journeyed together:

Huda Luna said...

rindu

redballerina said...

sorry la, tak rindu pun. haha

PuanPepel said...

aku tak sedar pun ko private.ha.ha.

klu huda tak cakap kt blog dia..konpem aku tak sedar.

Reen said...

lol
nak tgk sket sapa yg dok rindu hg tuh!
hahah

siti ika said...

ingatkan blog aku tadi, blog kau rupenye..

lumut said...

kentot punye budak!!!
oi oi oi....
masih lucah blog ni..
xde ape yg ubah..
cuma "hitam" sedikit je .
i mean blog kau ni la..
background da hitam

lumut said...

kentot punye budak!!!
oi oi oi....
masih lucah blog ni..
xde ape yg ubah..
cuma "hitam" sedikit je .
i mean blog kau ni la..
background da hitam

Jard The Great said...

errrrrrrrr....... errrrrrrr....

apsal pendek sgt entri neh? ehehehe

Mieza vs Rory said...

sesungguhnyer xde sape pown yg rindu...

trbyg imej seorg pemalu yg suke melucah...

Ann said...

tak langsung...huhu

fndrocka said...

makwe kau tak marah ke kau tulis lucah2 ni..pemikiran lucah camni sepatutnya utk isteri2 je.hoho

aemy said...

rindu tu apa?
wah sudah gelap blog ini... hehe

siggplus said...

@Huda Luna

test