Jul 7, 2010

.menjawab soalan yang diberikan

Selamat siang semua.

Kadang-kadang ada orang tanya, kenapa aku mesti tulis ayat tak masuk akal, ayat bengong dan ayat lucah-lucah dekat blog? Kenapa aku mesti cakap tak bertapis?

Aku hanya senyum, dan dengan tenang menjawab,

"Be proud of who you are, you might not be the same tomorrow."

"Be grateful for what you have right now, because tomorrow it may slips away from your arm"

Sinis, dan saja aku biarkan untuk dia berfikir apa maksud aku.

"Life is full of riddles. And solving riddles was just a part of life"

Kesian. Aku kesiankan orang yang tak bebas untuk berkata-kata. Aku kesiankan orang yang terlalu menjaga mulut. Aku kesiankan orang yang membataskan percakapan. Simpan lama-lama dalam hati, lepas tu hati hancur bekecai bak kaca jatuh berjijiran di tepian pantai. Buat apa mahu hipokrit, bila hati kata mahu, tapi mulut mengucapkan sebaliknya?

Ok nuff said.

Mood aku nak menulis malam ni tergendala akibat kecelakaan blogspot hari ni. Setiap komen kau semua cukup bermakna bagi aku, jadi apa gunanya menulis dan komen-komen kau semua tak ada untuk aku baca di lain hari?


Ok gampang betul ayat aku malam ni.

6 journeyed together:

Huda Luna said...

cakap je semua kn hehe
ala nnt ade la komen tu

Anonymous said...

The quotes sangat kena okay!! THUMBS UP :)

fndrocka said...

lagi satu soalan.apesal jawapan kau kencang sangat..rilek2 sudeh.keh3

Nurul Ayu said...

testing,testing boleh komen tak???


ok boleh....

aku suka ja ko carut dlm blog...

sekian....

Ainee Cumi said...

aku suka bila ko all out man oiii!!

Anonymous said...

ade org komen eh ayat ko? ak rase okeh je.. menarik tertarik ak nak bace.. keep it up lah. hahaha..:D