Jul 5, 2010

.kuasa pengiklanan

Selamat siang semua.

Kuasa pengiklanan. Iklan pengaruh besar dalam menentukan kejayaan sesebuah syarikat. Kita semua tau, macam mana berjayanya syarikat itu bergantung pada pengiklanan. Sebab tu Dr. Lozmey/Abu Bakar Ellah tu tak habis-habis iklan Pecah Punggung 20 Juta tak henti-henti dekat Suratkhabar Metro.

Apa kaitan aku dengan Pecah Punggung 20 Juta? Konsep yang sama.

Akibat dari iklan-iklan macam ni,




Sekarang 12/13 budak rumah aku pakai Axe Effect Deodorant, akibat dari pengaruh iklan dekat atas ni. Kau tengok si Asmirandah ketap bibir dengan genggam sos sudah cukup untuk kau pergi pasaraya terdekat dengan pantas.

Apa salahnya kita mengharap kan? Paling-paling pun dapat awek muka macam Rosnah Mat Aris pun kita dah cukup puas hati dah. Heh.

18 journeyed together:

neyra shazeyra said...

BUNGUK!

Huda Luna said...

hoiii!
ai no komen =.="

err

rosnah mat aris?
errr

IERA HAJERAH AZMAN said...

hahahaha... suka.teringat shell, lebih kilometer.habis petronas dah :P

Sebab Dia Punya Tanda-tanda buaya Walaupun Tiada Kaitan Dengan Jenayah Ponteng Kelas

suhaisweet said...

Nice..nice..My funny special for u..don’t forget to laugh ya Check Here

bARdbOO said...

haha..troskan lah berharap...

jum baca entry terbaru bARdbOO:

bARdbOO GIVEAWAY

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

masih ingat iklankorea yg wa tag lu dulu di fb tuh?yg lu ingat video gay itu?haha

hellioz said...

12/13?
siyes?

kira 1/13 tu lu la yg xpakai?
gler kentang

gwa xtau nape tapi iklan xbagi efek kt otak gwa
mungkin sebab tahap ignorant gwa yang melampau2...
gyahahahahhaah~

Edryna wanie said...

mmg kontroversi doh iklan neh
pengaruh kuat
hahaha

Mr K said...

Aku rela membujang sampai tua dari dekat dgn rosnah mat aris tua bangka tak sedar diri tu.

mier@merr said...

hoho.... semerbak la haruman uma ko..

otak ketat said...

norlia ghani pn style bro. kah kah kah.

miss faten said...

asmirandah or whoever she is yg iklan first tuh semacam aku pelakon yg berlakon Ketika Cinta Bertasbih pegang watak Vivi. Ke aku silap?? -__-"

Ries Lee said...

aku tak pernah dgr pun pasal deodoran ni..
sekarang jugak aku pi carik semata2 nak tgk efeknya!

J. Love said...

your friends got trolled.


13 budak rumah? mak aih.

Ainee Cumi said...

Gilalah taste kau dari Maria Ozawa(yang aku baru tau dia tu pelakon video blue lepas baca Metro, patutlah ko suka dia selama ni) terus lompat pergi Rosnah Mat Aris. Wahh baguslah kau! Berjiwa matang!

eyemeroll said...

baru tadi aku pakat duk kutuk iklan ni..

gila celaka iklan ni sial..

Fiq said...

byk2 iklan axe ini semua yang paling sopan daa...

hahhahahaha

Jard The Great said...

ko nak ape sebenarnya? wakaka