Jul 18, 2010

.pesanan buat ahli geng batang berjuntai

Selamat siang semua.

Di sini aku nak pesan dekat ahli geng Batang Berjuntai yang keluar menonton filem Mantra yang best gila babi semalam,


Ingat apa ilmu yang tok guru ajar semalam. Ingat, pergerakan tangan yang tok guru turunkan semalam, jangan disalah guna. Guna ketika dalam keadaan yang sesak saja. Ingat tu.

Jangan sesekali guna untuk sesatkan manusia lain, terutamanya para gadis, lebih-lebih lagi yang comel.

Pergerakan tangan tu Ayahanda-ayahanda dengan ahli-ahli freemason semua bersusah payah nak patentkan. Tapi tok guru lagi awal dari diorang.

Bunyi yang keluar tu, jangan dimimikkan dekat orang ramai guna mulut. Benda ni top secret.

Biar pecah di perut, jangan pecah di kulup [baca:helmet darth vader]



Tok guru syak yang ahli-ahli batang berjuntai lain yang baca entri ni sekarang mesti ada perasaan ingin tahu yang membuak-buak, terutamanya Ustak sesat dan Takamaria.

Kita tengok berapa lama diorang boleh tahan perasaan yang membuak-buak bergelora tu ok?


28 journeyed together:

paeh said...

payah wooo nak tahan

aren said...

jgn pecah di kulup?? kalau pecah kat kulup dasyat tu beb...berkecai hancur lumat bersepai

rammyd said...

eh2.. sengal giler..

Berd said...

babi la sifu! asal sifu ajar kat tiga ekor tu je.

dasar pilih kasih!

tiga ekor tu mesti tersengih-sengih. tahu la kasi umpan bontot. taktik kotor sungguh.

sabar ye takamaria. tak baik derhaka dekat sifu.

deus X machina said...

bontot parit telah menjadi taruhan untuk ilmu ini


crettt crettt pluppppp

lea said...

aku termasuk x dlm pesanan ni?

:p

Ape Tu?! said...

mintak2 geng batang berjuntai bace laa :D

Razman said...

Owh begitu ya

Fucking Guy said...

ahhhhhhhhh gua xkisah,derhaka ke tak

buto punya sigg kemut betul !!!

xpe berd jom kita g wat phd dekat Universiti Batang Berjuntai,kos seks luar tabiee

Farid MOFASAD said...

baeklah sifu... saya akan dengar cakap sifu..












*kimak

Jard The Great said...

korang memaki dlm panggung sbb wyg tak besh ekkk??? hehehe

diraja22 said...

lain mcm bunyi pesanan ni..

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

bgus parid

kau sgt mndengar kata

murid mcm ni la yg ade masa depan
















creeettt....plup plup plup


skiyusmi

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

memang tak best la cite tu ek? x jadi ar nak tengok...

redballerina said...

ajja muaajja, turunlah sakti, bla bla bla bla

nasib 7 hengget
seram nak mampus cerita dia.sampai menyorok belakang kerusi xnk tengok

hiro said...

belajar la sampai dpt phd dari tok guru ye.

@yuE said...

ermmm....serius tak paham...(-_-")

Ainee Cumi said...

bangang kau! memang aku tak pahamlah! aku ahli gunung bukan ahli batang berjuntai

Pelatt said...

bahasa gua lagi hebat dari lu.. tapi gua nak kenal lu jugak...

Amal said...

cakap betul betul weh. best ke tak cerita ni?

syahira ariff said...

biar pecah di perut,jgn pecah di mulut
apekah ilmu itu?

hellioz said...

ni ilmu kena bayar ke?
gyahahahaha~

J. Love said...

mantra best? sure?

Robot Baik said...

citer tu pun bole layan jugak ker..

¶A.K.I¶ said...

aku harap mereka mampu mengunakan ilmu itu sebaiknya... jgn aplikasikan kt aku!

lumut said...

mcm celaka ye pesanan tok guru niii

Frodo Baggins said...

wasiat wali sufi tok guru
celake ... takamaria dgn berd babi
kompem mencanak jer "adik" beliau
nak tau skrg ni

wa?? rilex2 jer ...
almakklonggglah ...
wali keramat penuh makrifat


sifuuuu,jom msuk kelambu!

-iEkA DaRLink- said...

apsal name dye geng batang berjuntai??
kampung aku kot.