Jul 21, 2010

.maaf sempena bulan puasa

Selamat siang semua.

Dengan segala limpah kurnianya, patik yang pacal lagi hina ini merafak sembah terhadap paduka tuanku, menyusun sepuluh jari tangan dan 10 jari kaki, beserta 1 lagi 'jari' panjang dan tirus di bahagian bawah perut, memohon seribu kemaafan.

Betapa cemerkapnya patik yang pacal lagi hina ini, kerana sesungguhnya patik tidak sedar akan kesilapan patik yang dengan terang dan jelas memurkai paduka tuanku. Patik telah mengguris hati paduka tuanku yang sedang bersemayam di atas takhta.

Patik telah mencemar duli paduka tuanku, mengotorkan tangan beserta mulut patik dengan darah patik sendiri.

Patik sangat 'rude' memerli orang yang suka clubbing. Patik rasa berdosa dengan paduka tuanku dan Tuhan kerana menegur orang yang nak clubbing. Maafkan patik tuanku.

Maaflah paduka tuanku, sekali lagi patik menyusun segala jari patik beserta senjata patik yang panjang lagi tirus ini, memohon jutaan kemaafan dari paduka tuanku.

Patik insaf dengan kesalahan patik. Patik yang pacal lagi hina ini sanggup menerima segala hukuman dari paduka tuanku.

Patik mintak maaf lagi kerana menegur orang yang suka clubbing. Patik salah tuanku. Bersalah sangat. Tuanku suka clubbing, jadi patik salah kerana memerli orang yang suka clubbing. Patik tak patut masuk campur dalam urusan mereka dan paduka tuanku.

Terimalah pedang sakti yang panjang dan tirus bernama Helmet Darth Vader ini sebagai tanda kemaafan dan persahabatan.

Seribu kemaafan.

Sebelum berakhir, biarlah patik mendendangkan sebuah lagu bertajuk "Dari Jauh Ku Pohon Maaf" yang diremixkan versi Paul Van Dijk berduet dengan Benni Banassi.

20 journeyed together:

hdyh said...

lagu tuh xnak kalah..HAHAHA

Dean said...

hehe...rasa mcm da nak raya la plak..

deus X machina said...

blue boy jom tonite???keh keh

Amal said...

aku terpaksa baca balik komen untuk entri sebelum ni. hahaha

redballerina said...

lepas aku baca balik komen-romen sebelum ni, patut la cepat betul naik entry baru neh. hahah

Berd said...

menci. sifu mula melucah balik.

hiro said...

serius hit lg lagu paul of the slash.

J. Love said...

puaka mane yg tegur lu sebab tegur diorang pasal clubbing tu?

Miss ... said...

giler sok raya ke? syahdu lagu nih..lagi2 kalo pakwe ke laki keje masa raya hehe

Miss ... said...

eh lagi satu klu jauh dgn mak bpk..hehe x penah rasa lagi jauh dr mak bapak..dan tak mo huhu

Farid MOFASAD said...

bahasa ko macam kimak. hahaha

otak ketat said...

aku pn terpkse baca komen entri lepas. haha. satu soklan ja aku nk tnya. pacal tu sama dgn pecal tak? hahaha.

Razman said...

sebab otak cacat, eh otak ketat ckp bce komen entri lepas, aku bce la. dan tertarik dgn anon. mlenting sgt kenapa. mungkin mak beliau pergi clubbin. baik ko mntk maap kat mak die.

DuniakuAbstrak said...

hahaha ko mintak maap ke tambah perli? aku konpius nih..

@yuE said...

aku mintak maaf gak kerana melucah...cet tak leh perli rapat lg ke sigg..haha

Pelatt said...

gua takde wat salah ngan lu

so lantak lu lah

bukan penggoda said...

gua takde wat salah ngan lu

so lantak lu lah

mimi saidi said...

mcm nk raya je..haha

hiro said...

nanti bila nak ponteng puase ajak gua. berdua lebih baik, kate makwe indon.

Ainee Cumi said...

Ko boleh buat lawak lagi tegar tak? Ehh ke mintak maaf secara tegar? Aku rasa ini dah cukup tegar dah dengan lagu sudirman. Pergh, menusuk sungguh sembah sembah ko tu kat dalam hati aku.