Jul 26, 2010

.cuci dosa

Selamat siang semua.

"Kau apasal ni? Senyap je harini."

"Badan aku panas sikit lah, aku rasa esok aku demam kot."

"Sejak bila badan kau panas?"

"Semalam dah panas-panas dah. Mula dengan sakit tekak."

"Habis apasal tadi tak pergi klinik? Kan free je kalau pegi Uitm punya."

"Aku taknak pegi kalau panas sikit, Uitm kedekot nak bagi surat cuti. Kau faham-faham jelah doktor situ macam mana."

"Dah mati pun belum tentu dapat surat cuti oi."



Aku mula syak yang sponge bath aku yang punca aku demam sekarang. Cibai punya bulu pubis.

15 journeyed together:

.Norizah Haron. said...

ramai org ta sehat skrg ni.

ouh.get well soon.

Huda Luna said...

jangkit dari org lah tu
transmitted dr call org smlm
hehe

Amir Syahir said...

aktifast..kn2?

Berd said...

saspek HIV ni.

Ann said...

tgu teruk br jmpe doc..leh tahan ke nti?

Amal said...

Berd betul.

MOFASAD said...

setuju dengan berd... ko lakukan hubungan kelamin dengan sape? deus?

fndrocka said...

sini banyak sembang apsal bulu-bulu eh

Nurul Ayu said...

pubis..tak sedap langsung nak sebut pubis...sebut la ari-ari...

Amar Alis said...

ader rase macam kene miang buloh tak bila kene bulu pubis tu?

Anonymous said...

kalau tak HIV pun herpes is most likely.

deus X machina said...

tu la selalu kuar dengan parit maupusat...kan dah kena HIV....

Verdict said...

bahaya nieh..

baincardin said...

HDR is back! Jom layan!!!~ ^_^

. said...

saspek HIV ni.