Jul 12, 2010

.benci betul aku kalau gadis tak kenal message

Selamat siang semua.

Masa aku bangun pagi tadi, benda pertama aku check ialah posisi handphone. Kebiasaannya masa aku tidur handphone ada dekat muka aku, tapi pagi ni dia bergerak sendiri, handphone dekat tapak kaki.

Buat bakal bini aku, pastikan kau bersedia untuk ditendang terajang waktu tidur, sebab aku memang tidur ganas. Ganas dan rakus. Kombinasi yang disukai Sasha Grey. Sapa Sasha Grey? Berd mesti tahu.

Ada 2 sms dari 2 nombor berlainan. Satu datang dari nombor yang aku tak kenal, bertulis "Sayang, you hebat malam semalam. Berapa kali I orgasm pun tak tau. Tapi you memang the best lah. Can't wait to make love to you again, with more skills and position :)". Lepas baca aku hempas handphone ke lantai. Aku dah pesan, nak boleh, tapi lepas tu jangan message-message. Dah kata one night stand, one night stand lah. Nak sayang-sayang smiley-smiley apa lagi. Celaka sungguh.

Aku kepal tangan kuat-kuat tanda geram. Aku beristighfar sambil urut-urut dada.

Aku tekan call nombor yang hantar message tu, aku maki puas-puas. Nama pun tak kenal, aku maki cakap gua lu saja bagi nampak ganas. Menangis-nangis dia merayu dekat aku. Kalau dia ada dekat aku mau aku kuis saja dia dari kaki aku masa tu. Cibai punya one night stand.

Lepas puas maki memaki, aku bukak message yang lagi satu. Ini message dari kawan kelas aku/

"Weh apsal tak pergi kelas tadi? Lecturer nak jumpa kau. Dah 3 kali kau tak datang kelas"

Baru 2 minggu kelas lecturer dah nak jumpa. Terpaksa la aku beraksi ghairah nanti bila jumpa dia. Bodek itu wajib.

Bukan aku sengaja ponteng. Salahkan World Cup! Aku suka tengok bola! Aku suka tengok bola di dada yang sedang tengok bola! Salah ke?

23 journeyed together:

MOFASAD said...

ah.. celaka la kau tak gi klas.... kesian aku malam tadi tgk sorang2.. celaka

annadzirah said...

satu malam berdiri?.
apa tu?.
apa yang berdiri?.
HAHAHAHA.



ENTRY BARU ; Kak, Nak Beli Barang Ni Tak?

Yuki Yusuf said...

haha...geli gua

Anonymous said...

dia cakap more skills and positions tu, gua dah syak memang pompuan tu confirm salah anta message. memang bukan untuk lu la.

Reen said...

hahahahah
ske tgk bola di dada sampai tak dtg kelas?
hahah

Mieza vs Rory said...

hahahaa...mimpi upenyer....

Mieza vs Rory said...

hahahaa...mimpi upenyer....

noorafzan.blogspot.com said...

mmg entry yang..dot dot dot..
arrhhh..tak tahu nak komen ape.
tapi..nak komen gak..

Anonymous said...

ciissss kek pnye entry. haha

Verdict said...

biasanya aku tekan punat delete after receive anon mesej cam tuh.
ad skali tu, yg ta tahannye ada gigolo anta mesej bg diskaun for students..hahahhaa

black_mel said...

aku pun suka tgk bola kat dada tu..ada bola free x?hehe..

deus X machina said...

padan muka parit tengok sorang2...


kau lak nak jadi apa ni???penampaq nak?

www.dunialandax.com said...

hahaha~Cissdale betul~heheh

Ainee Cumi said...

KO INGAT KO HOT STUFF??

5069 said...

ko ingat ko hot stuff?..aku cuma menyokong ayat ainee cumi di atas..

redballerina said...

bola di dada x payah tunggu world cup pun dapat. kalau mcm tu tiap2 hari pun x pergi kelas

Alexia Aqram said...

ok. kau hebat dalam seks.
sila daftarkan diri ke kelab kitaorang.

Ms. Qhayal said...

ngeng..bola di dada sewaktu tgk bola? dats hot babe!! ahahahaha

5069 said...

janganla rasa celaka..
aku dah edit untuk kepuasan bersama..

pegi tengok cepat!!..

Takamine Iswadi said...

haha celaka gila seks

tngok bola je,jom lawan pedang jom

msk sdn bhd said...

aku tak paham lansung

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

sengal lah!

Nurul Ayu said...

hebat gak ko kan...hahahaha ngoi betol...