Jul 4, 2010

.melaka trip [pictorial]

Selamat siang semua.





















Ada orang request aku letak gambar jangan ada muka aku. Jadi inilah hasilnya.

Banyak lagi gambar, tapi demi privacy, aku tak upload dekat sini.

Untuk gambar gadis-gadis comel/seksi, sila e-mail aku untuk kita bincang pasal harga. The best bidders win.

15 journeyed together:

Huda Luna said...

syok nyee..
tak ajak org pun
g dataran pahlawan x

Huda Luna said...

saya bid 300 rupiah

Ken Wooi said...

nice pics from malacca.. miss their food =)

k0k s3n w4i said...

malaccan here... pic 4 is from the masjud terapung right? :)

fiq said...

pic 9 & 10 tuh..modelnya kena post fierce lg macam tyra banks..haha

deus X machina said...

gua letak 6 setengah!!6setengah!!!

Mindbreaking said...

selamat muka ko xde kalau x hang laptop ak, huahuahua....

Kuwe said...

macam sial.
pantek apa setail amek gambar spot kaki. pesen budak tino nii. 2 keping pulak tu.

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

gambar x cool langsung

style gay je lu nya pic neh

x adventure

huh bosan !!!!!

Nurul Ayu said...

gambar jejak hensem xde???mesti free kan...nak...

Reen said...

baru aku nak tanye mane gamba kau!
hahaha

Reen said...

baru aku nak tanye mane gamba kau!
hahaha

MOFASAD said...

xderlah kacak sangat ko nie

annadzirah said...

apa barang besar2 pegi muzium.
zaman sekolah bolehla.

Alexia Aqram said...

rm43 ringgit untuk gambar gadis melayu pakai tube, cardigans dan hot-pants. boleh?