Jul 8, 2010

.pakcik, kenapa berperangai macam ni?

Selamat siang semua.

Gadis litar. Bila kita dengar pasal gadis litar, mesti kita akan ingat gadis-gadis berpakaian tak cukup duit, dengan kaki yang baru di-shave licin guna veet, dan aksi-aksi yang mengghairahkan.

Biasalah, dibayar untuk buat macam ni. Serupa apa? Itu kau fikir sendiri.

Ini salah satu gambar yang aku curi ambil dari facebook kawan pada kawan aku.


Cukup mengghairahkan bukan? Kaki yang licin, rambut yang panjang mengurai, aksi yang mengghairahkan, dan dada yang tersembul. Complete package untuk hantar sesiapa yang melihat terus ke neraka.

Nampak macam aku buat dosa kan sebab letak gambar dia dekat sini?

Sekarang cuba click dekat gambar di atas dan cuba perhatikan pakcik berbaju merah tu, dan apa yang dia tengah buat?

Sebab itu orang putih kata, a picture says a thousand words.

Kalau pakcik tu baca entri ni, aku nak merayu dekat dia, tolong bluetooh dekat aku gambar yang dia ambil masa tu kalau taknak surat berisi gambar ni sampai dekat bini dia. Heh.

16 journeyed together:

MOFASAD said...

gilak

deus X machina said...

subhanallah

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

dia baca msg la samdol !!!!

azureenHalim said...

wahaha , pakcik bernafsu kuda , haha

Drunbella Khoo said...

alahai buat malu jak pakcik tu.
hahaha.
:D

Mag said...

pompuan melayu tuh!!!

- said...

ciss!!










ok itu ja. haha

Ann said...

pakcik itu kantoiii...

Nurul Huda Rahim said...

dia amek shot belakang. terbaek punya! haha.

eyemeroll said...

apsal aku tengok macam photoshop je gamba nih...

tengok atap kedai tu nampak macam pelik..

PuanPepel said...

aigoo/..oit2 pakcik...sila pulang ke pangkal jalan...

✿ Cik Nadyaa ✿ said...

Pakcik gatallllll..HAHAHAHA

jijie said...

walaupun pakcik tu nampak macam pelakon picisan je dalam gambar ni, tapi sebenarnye beliau watak utama...
adeh.. ape kaitan... haha

diraja22 said...

sian dia.. dugaan buatnye..

Huda Luna said...

pakcik tu keji gila

Nurul Ayu said...

nasib bukan laki aku...