Feb 1, 2010

.entri paling panjang dalam blog refurbished journey. tak ada lagi yang panjang dari ni selain entri ni. sila kagum

Selamat siang semua.

PANJANG!



Amacam? Ada macam blogger famous tu tak? Aku saja nak main parodi ni. Dan alasan kedua aku ketandusan idea mahu update apa.

31 journeyed together:

eryramlee said...

xley panjang lagi ke?
haha..
wat satu teka teki skali kat entry nie..

banyak2 tali, tali ape yang panjang..

answer : tali yang panjang.

Aini said...

cett.. panjnag sungguh =)

bibikcantik said...

aku tau ko follow entry saper...
hahahaha..
gua pun ketandusan idea gak...
tapi gua layan youtube.
nak layan redtube gua geli sialll...

black_mel said...

serius panjang...letih nak baca...haha..

Dhea Ahmad said...

letih nk scroll...panjang sgt...

saiful mohamed said...

panjang sgt panjang

.:: dieylah :: said...

nang panjang gilak2...(memg pjg giler)..hik3..^.^

Neyra Shazeyra said...

komen paling best:

SENGAL!

aemy said...

agak2 entry ko dengan komen aku mana lagi panjanggggggg... hahaha

enyheartsdiamond said...

hahaha..cik epal pny :)

Nurul Huda Rahim said...

mmg kari la kau neh.

Unknown said...

fuyoooo panjang nyeeeeeee

Anonymous said...

pilih.

sepakan gaya dalshim atau renjatan voltan 180 gaya blanka

|.a.r.i.e.z.a.| said...

huh pjg kt tajuk. mcm leh d agak je sape blogger famous tu. hohohoh.

Fitriah said...

haha ;)

macha_sezs said...

aku sokong komen shakinah!

haha

CikMinahSayang said...

HAHA , encik siggplus sila baca entri hari ini di belog saya jika rajin .

Cheese Monster said...

malam ni, tido lua!

joegrimjow said...

panjang gilerrrrrr


cppc
jom join contest best
;-)
link contest

paraxixth said...

gua tak berani cakap ape/ gua angkat jari hantu tunjuk kat muka lu

ween said...

kau buat entry for LG chocolate eh? :)

Huda Luna said...

hahahahah


senget!


musim mengawan nanti bersambung bulan dua ok?


muah2

Anonymous said...

peh panjang sehingga membuatkan aku terasa begitu letih utk membacanya.


hahaha, ko sengal, sengal! :B

Unknown said...

fuh, panjang giler...letih aku nak membaca nyer...tgh komen ni pun xabis baca lg...smbg esok je la...pekena tongkat ali sat bg blk tenaga yg hilang...huh...

arekymz said...

pelik2 je dorang cari..
dah la katblog ko mmg ade sume tuh..
hahahhaa

Drunbella Khoo said...

bukan entry yg panjang.
tajuk entry yg panjang sebenarnya.
wakakakaka.
>___<

greenhall said...

halusinasi ko ni.. romen xsempat klimax kot? haha

Armyrule said...

fuh, panjang giler...letih aku nak membaca nyer...tgh komen ni pun xabis baca lg...smbg esok je la...pekena tongkat ali sat bg blk tenaga yg hilang...huh...

enyheartsdiamond said...

hahaha..cik epal pny :)

Badak Comel said...

xley panjang lagi ke?
haha..
wat satu teka teki skali kat entry nie..

banyak2 tali, tali ape yang panjang..

answer : tali yang panjang.

Doctors in India said...

Amazing amount of great, actionable advice. I will keep coming back to this for a while to try and implement many of these! Thanks!