Feb 7, 2010

.kesilapan tatabahasa dalam facebook boleh bawa kepada keruntuhan ummah

Selamat siang semua.

Ini lah padahnya kalau menaip tak reti nak double check sebelum post.





Perasan tak si penulis tak layan balik apa orang komen?

Aku rasa jasad dia dah bercerai dari tubuh badan dah sekarang. Akibat dari menahan malu yang teramat sangat, dia dah terjun dari Plaza Masalam dengan jayanya. Polis nak cover malu ahli keluarga telah mengklasifikasikan kejadian tersebut sebagai kes depresi berpanjangan.

Menulis panjang sangat ni boleh buat aku rasa lapar. Sudah, aku pergi makan atam dulu ya. Heh.

19 journeyed together:

Huda Luna said...

nak atam jugak

lapaq nasik atam penyek

heheh

sian dia korg drop dia rmai2

nora said...

atam tu apa?

Cipina said...

saya pernah tersilap taip jugak kat fb. lepas tu terus delete status tu :P

Mieza vs Rory said...

ahhahaha...len kali sebelum taip tuh, pki kanta pembesar brula nmpk..wwhahahaha...atam...kuikuikui..atam...wuarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

afiq said...

kesian sehh

ISZA said...

manusia mmg x dapat lari dr kesilapan.. maafkanlah.. ;)

|.a.r.i.e.z.a.| said...

hahahaha atam sgt sedap! mau atam juga!

Anonymous said...

comelnyewww ejeww gituww

arekymz said...

hahhaa..
ko nih..
bende nih pon nak masok kan dlm post..
tp gile lawak doh..
tros tdiam x terkate pencipta atam tuh..
:D

Rara said...

kesian dia jdik bahan..hehe

joegrimjow said...

nak atammmm

norfaridahanum said...

hahaha!!hai la atam..

Ainee Cumi said...

atam??apam??alam??
owhh ayam rupanya..ahahha!

Drunbella Khoo said...

o men malunya.
>___<

Neyra Shazeyra said...

aku pelik gak smlm. atam tu ape? rupanya ayam haha

Amir said...

kelakar gile.. seriously..

aku Zaty said...

hahahaha..
cian dye weyh..

Fina Fento said...

saya pernah tersilap taip jugak kat fb. lepas tu terus delete status tu :P

Jimbab We said...

the poster said to him/herself;
'ada aku kesah?'