Feb 3, 2010

.hang jangan lupa boh minyak, satg tak boh aku takek pala hang

Selamat siang semua.



Ni sarung kusen bila nak tukaq? Haram aihh.

Kegersangan idea. Lagi pening memikirkan presentasi untuk esok.

Dan Joni.

Joni kurang sihat. Sangat.

Baru aku tau rasa macam mana mak bapak risau masa anak sakit.

Dalam hati gua ada taman. Gua tak lah segila dan se-tak centre mana pun.

14 journeyed together:

Huda Luna said...

tu la


mummy joni ni pun dah risau sangat dah kt joni..

sok daddy musti bawak anak kite gi vet ok?

huhu..
sian anak mummy..


p/s : wat presentation baik2 daddy

siggplus said...

daddy pulak

tsk

Adjla Hafizin said...

joni dh xthn ngn daddy die sbnanye..
hahaha.

lea said...

apakah?

joegrimjow said...

esok ak last paper
hehe

greenhall said...

ala.. ko belikan buna api utk joni. konpem dia sembuh pas tu. biasa la anak2 suka ngada2 bila nak raya..

Jack-O said...

jumpa dr jenny nanti
tanya je macam2 pasal joni kat dia
dia tu macam tak cerita sangat kalau orang tak tanye.

kesian joni.
i hope everything will be ok.
jangan sesat. aman suria damansara macam susah nak cari.
good luck.

{lumut} said...

dalam hati ade taman ye syg..
nak petik bunga kat dlm hati u tuh boleh..haha..

ber daddy bagai..hak tuih!

nenek™ said...

xnmpak kaitan tajuk ngn citer

|arieza| said...

ala kesian joni

otak ketat said...

joni saket gara-gara penderaan psikologikal. harap lepas neh jgn paksa dia tgk redtube. sekian.

chokio_nia said...

p la bawak joni p klinik..satg melarat susah aih...errr..kem slm kat huda..haha

-N e Y r A- said...

daddy dera joni ek

Huda Luna said...

tu la


mummy joni ni pun dah risau sangat dah kt joni..

sok daddy musti bawak anak kite gi vet ok?

huhu..
sian anak mummy..


p/s : wat presentation baik2 daddy