Feb 4, 2010

.helmet darth vader dengan kata sinonimnya

Selamat siang semua.

Dalam entri lepas, Ainee tanya, kenapa aku guna perkataan helmet darth vader?

Ok aku nak terangkan secara sipi-sipi. Aku taknak direct sangat. Nanti jadi lagi macam-macam keyword sampai dekat blog ni.



Ini spesimen helmet sebenar yang digunakan Anakin Skywalker/Darth Vader dalam Star Wars.



Nampak macam biasa kan?

Cuba kita rotate sikit gambar atas ni.



Apa yang kau nampak? Tapi imajinasi kau kena kuat sikit lah.

Ok aku bagi hint sikit.

Dia ada dekat lelaki, dan lebih jelas kalau sudah bersunat. Kalau yang belum sunat pun boleh nampak jugak, tapi ada sikit 'cheese' dekat helmet tu bila dia munculkan diri.

Renung-renungkan, dan selamat beramal.

19 journeyed together:

Huda Luna said...

hahhaha

tp darth vader yg dlm star wars tu comel

hohohhooo

Aus MeLankoLik said...

hahak..
macam siot..
bole lak buat camtu..
haha..

Puan Anim said...

aku nampak 1 huruf kt tajuk pon dh nmpak jelas ape yg ko nk hbq..hahahaha..

saiful mohamed said...

yg xpaham tu umur bpe thun..bru lahir ke??hahahaha..xde gmbr real..hahahhahahahahha

Edryna wanie said...

haha bodo r weyh.
perlu ke nak terang bagai sampai mcm neh? siap rotate gambo lak tu.
hahaha

joegrimjow said...

kalau ku bagi adiah ni untuk contest
agaknye ramai x yang nak masuk?

Mieza vs Rory said...

memang bongekk..wahahahhaaa

B E L L A said...

apekah,sedikit cheese bila munculkan diri? tapelah. xyah terangkan. adoyy.

arekymz said...

wah!
penerangan ko hebat sekali..
aku suke..
hahaha

enyheartsdiamond said...

busuk la ko ni sigg..

hahahaha :D

Pojiepooh Abdullah said...

hahahah sengal la ko nih Sigg..
ada2 jer idea biru ko nih!
haha!

black_mel said...

ader cheese?aku rasa double cheese beger....

|.a.r.i.e.z.a.| said...

alamak,, tercemar mata! hahaha

AzrieAzhar said...

HAHAHAHAHA. aku nak gelak je.

Nurul Huda Rahim said...

ihhh. hitam nya? betul ke mcm ni? eh berkilat lg tu. mmg cmtu la eh? wakakakaka. bengong lah kau neh.

Ainee Cumi said...

ko bodoh weyh!
ahahahah! aku laks kena..
ahahhahahahah!

bukan sama ke dari kecil smpai besar?
OK! skang aku konpius

Neyra Shazeyra said...

aku tahu helmet vader joni lg comel dr ko. hahaha

||| PöJìé PööH ||| said...

hahahah sengal la ko nih Sigg..
ada2 jer idea biru ko nih!
haha!

Doctors in India said...

Thanks for knowing exactly when to tell me what I want to hear, when I want to hear it the most.