Feb 3, 2010

.pengalaman paling horror dalam hidup aku [edisi sekolah]

Selamat siang semua.

Masa kecik-kecik dulu, aku ada sindrom kuat kencing. Kuat kencing bukan maksud suka tipu orang ke apa, tapi memang kuat kencing. Sampai Encik Ariffin pernah bawak aku pergi check doktor aku ada kencing manis ke apa.

Jadi waktu sekolah, aku memang kuat kencing. Kira macam kencing tu jadi rutin setiap kali sampai sekolah, waktu rehat, waktu habis sekolah, dan setiap interval kelas.

Aku bukan apa, aku menyahut saranan menteri kencing supaya minum air 8 gelas sehari supaya kencing tak jadi macam air teh, tapi jadi putih seputih sinar mentari. Menteri kencing cakap, kalau kencing putih, tanda sihat. Sampai sekarang aku masih belum dengar fatwa dari dia pasal kencing putih tapi bau petai/jering/genuak/kuinin.

Aku jenis kencing tak payah berteman. Jantan nak teman-teman apa, bukan aku nak tayang helmet darth vader aku tu pun. Lagipun zaman tu semua belum sunat lagi. Bulu pubis pun belum berani nak memenuhi ruang kemaluan lagi.

Pernah sekali, aku kencing time petang. Time tu ada budak cina sorang kencing dekat urinal. Typical budak cina lah. Seluar pendek singkat mata sepet, botol air jenis guna mulut gigit puting botol tu dah boleh minum dia gantung dekat tengkuk. Kecik-kecik dah pandai gigit puting botol. Besar-besar puting apa pulak dia gigit. Puting lembu kot. Haih.

Budak cina ni cina kaya. Botol pun jenis berjenama. Aku botol air jenama Spritzer saja, recycle botol air osmosis balikan yang Puan Hamizah bekalkan. Janji boleh minum, cukup.

Cina tu jenis kencing dalam urinal. Pesen tak reti kencing duduk. Saitan seronok bergantung dekat helmet darth vader dia. Macam mandi waterfall saitan tu rasa.

Aku macam biasa kencing dekat dalam cubicle. Kadang-kadang saja kencing dalam urinal kalau tak tahan sangat. Itupun lepas fikir 20 kali, fikirkan saitan.

Tetiba masa aku tengah sedap meneran air kencing keluar dari pundi kencing, aku dengar jeritan. Tandas sekolah aku horror, bawah tanah. Jadi fikiran ada hantu memang tak boleh dilupakan setiap kali masuk.

Cepat-cepat aku berdehem 3x ikut sunnah, cuci helmet darth vader, zip seluar. Panties memang tak pakai. Aku dulu jenis komando saja. Apa barang pakai panties. Nanti susah dia nak bernafas.

Aku pandang luar. Budak cina tu yang jerit. Nangis. Aku tanya kenapa. Dia tunjuk helmet darth vader dia.

Kepala helmet dia betul-betul dekat celah zip seluar dia. Kira masa dia zip seluar, helmet dia tu tersangkut dekat situ. Warna pink. Macam warna babi.

Aku memang tak boleh handel situasi macam ni. Nak tolong pegang, geli. Jijik. Aku terus cuci tangan, cepat-cepat keluar tandas, biarkan cina tu jerit sorang-sorang.

Dalam hati aku puas, gembira.


Sebab air kencing dia warna kuning.

30 journeyed together:

Ery Farieha said...

hahahaha.
kalo aku jd ko pun, tah ape aku nak wat
ekeke..
yg ko gembira kenape weh?

Rara said...

ak pn pelik,npe ko gmbire puas plak?


P/s: xslh pn kalo ko tlg cine tu..tolg-menolg kn amaln mulia..

x-po said...

hahaha biar putus je kepala helmet dia tu

siggplus said...

sebab air kencing aku warna putih, tapi cina tu warna kuning. menteri kencing cakap tak sihat kalau warna kuning. sebab tu aku gembira.

ada faham? haha

Badak Comel said...

warne pink ek?
cam cun jek..
ekekek..

Aus said...

ahahaha..
cerita kau x boleh tahan la..
hahak...
ceh , rupanya nak cakap sal puas ati helmet dak cina tu tesepit..
hahak..

bibie_boodyn said...

hakhakhakhakh..nak wane pink gak!!!please!!!!!!please!!!!

greenhall said...

apa cerita cina tu sekarang?

enyheartsdiamond said...

loqlaq la ang ni sigg!haish! :D

saypOOL rafhtello said...

horror giler cina tu..kahkah..
klu xpink kaler apa..merah!!!

hBz said...

lu cakap betul2. lu biar ke lu baut ape. aritu lu cakap lain.

-N e Y r A- said...

pink? owww i like HAHA

Rembo said...
This comment has been removed by the author.
Huda Luna said...

hahah

pink??!!

tetibe teringat entry lama awak masa tahun 2006

hahah

ting!
babi pink tapi berkepala darth vader


ala...
mcm ni kena inum air bergelen2 la jawab nye
air teh je ni

arekymz membuyau said...

ala..
padahal kencing ko pon kuning gak mase tuh..

macha_sezs said...

ok.
ko oficially satu level lagi tinggi dari aku dalam bab2 tulis entry keji.

lea said...

macam mane boleh tersempit ???

annadzirah said...

kalau aku komen kat sini, adakah aku dianggap penggemar cerita2 satu warna macamni??.



T___T

otak ketat said...

haha. tu ar! tak sunat lg. kan dah sangkut. err. ada kaitan ka? heharap ada ar. wakakak.

nenek™ said...

heheh..lucah.suke=p

|arieza| said...

hahaha cuci mata tgk cina punye!! hahaha

Imn said...

Bahaha , dulu aku pun ada masalah pundi kencing .
Pergh , every 15 minit kencing x.x
Nasib baik kelas kat bawah tepi tandas .
Senang hidupp :D

911 said...

Mau ketawa dulu... hahahaHAHA.

Mieza vs Rory said...

wahahaahhaha....mmg sengal wehh...aku muler2 blkur jer citer psl helmet..sekaliii..aiyakkkk..dushhhh

B E L L A said...

uish entri separa lucah ni. ala kencing kuning sbb xminum byk air. bkn xsihat.

Ah Fatt said...

tolong lah wei
haha

azrie azhar said...

haha. selama ni aku jadi silent reader je. tp kali ni kene gak komen. HAHA. gile kejam kau wehh. adehh.

ainee cumi2 said...

kenapa helmet darth varder?

911 said...

Mau ketawa dulu... hahahaHAHA.

Ery Farieha said...

hahahaha.
kalo aku jd ko pun, tah ape aku nak wat
ekeke..
yg ko gembira kenape weh?